pollenallergi Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Det finns rykten om att den kmr i år i november.. ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 tror det släpps i början på nästa år... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Jag tror också att den kommer att släppas nästa år nå'n gång, eftersom att ingen skriver så mycket om den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Efter en stund att googla runt hittade jag lite fakta om den , den kommer kosta ca 3000 och kommer troligen vid hösten år 2005. Läs mer Här!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrymSy Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 (redigerat) www.xbox360.se. Hoppas den är region fri Redigerat 15 Maj 2005 av KrymSy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Efter en stund att googla runt hittade jag lite fakta om den , den kommer kosta ca 3000 och kommer troligen vid hösten år 2005. Läs mer Här!! Låter bra. Kanske ska köpa den istället för Ps3. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Så stor sak är det inte. Man får ändå reda på det när det kommer ut. :P hoppas den kommer på november Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 tycker att det är för tidigt att släppa nästa genarationens konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 NesseN, jag har också hört dessa rykten ;). Nu har man fått all info typ om xbox360 och ps3... fattas bara revolution nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 NesseN, jag har också hört dessa rykten ;). Nu har man fått all info typ om xbox360 och ps3... fattas bara revolution nu. jaså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 (redigerat) Godmorgon, får det var en latte med hasselnöt? -.- Det har jag vetat sen flera månader tillbaka, fel forum btw. *Flyttar* Lol vad tiden går :P Nessen mod nu och allt :D gratzz On top: Visste det lääääääääääääääääääääääääääänge :P Håll ögonen på ign.com där får ni nyheter dagligen om olika konsoller och andra saker :P Edit: Kaz, du hittar bilder på revolution i en annan tråd, kolla även på IGN under Gamecube så hittar du säkert lite nyheter lite då och då ;) Redigerat 17 Maj 2005 av Manga Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Och här kan ni få fakta om Ps3. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg