Shark Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Kanske han bor där men tror knappast att han har testat Ps3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...31entry501231 kolla där han säger att han bor i Japan och har spelat ps3 jaa jag bor i japan inte i sverige de darför jag kan inte så bra svenska jag har bottt i sverige!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Jag har hört att kontrollen ska vara otrolig skön :P Den skulle man vela testa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 jag tror inte att jag kommer köpa 360, även hur mycket jag ändå vill ha fortsättningen på Halo-spelen etc. supersug. kan lika väl lägga pengarna på nåt vettigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Om jag köper en konsol så kommer det att vara revolution men annars ska jag nog satsa på en bra dator istället.. Vore kul om nintendo kunde ge ut lite mer info... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Om jag köper en konsol så kommer det att vara revolution men annars ska jag nog satsa på en bra dator istället.. Vore kul om nintendo kunde ge ut lite mer info... vadå det kommer bli revolution om du köper konsolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Hideo kojima: han skrev: om han skulle köpa en konsoll så skulle han köpa Revolution. Jag ska köpa Revolution. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 http://img.photobucket.com/albums/v352/jlo56/frrrfr7vn.jpg Hehe Jaså ,nu vet man var microsoft fick formen ifrån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Hideo kojima: han skrev: om han skulle köpa en konsoll så skulle han köpa Revolution. Jag ska köpa Revolution. jaha ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg