Shark Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Tycker ni att det är en bra idé?? För mig spelar det ingen roll på vilken dag det är bara det inte är på en Lördag eller Tisdag. Vem är med? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 vilket rekord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Men på msn konvervatsion eller hur det nu stavas iaf så är jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Registreras rekordet någonstans på msn.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Jag är med åp det adda mig på MSN för att jag ska kunna vara med [email protected] :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 14 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Ok. Om det är tillräkligt många som ska vara med då gör vi det.. :) Men som sagt, blir det registrerat, och vad var rekordet förra gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Ok. Om det är tillräkligt många som ska vara med då gör vi det.. :) Men som sagt, blir det registrerat, och vad var rekordet förra gången? Säger samma sak, om någon undrar vad jag har för msn så fråga mig, vill inte ge ut den så folk skickar en massa skit eller så via min hotmail-adress... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Jag har MSN Mesenger:Mac Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 15 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Ok. Om det är tillräkligt många som ska vara med då gör vi det.. :) Men som sagt, blir det registrerat, och vad var rekordet förra gången? Jaja..Ska det inte bli nåt av eller?? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Ja é med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 vadå hur ska det bli rekord på msn? det är ju typ 100 miljoner som har msn och vem vet vad rekordet är kanske 100miljoner och vi är typ 10 pers som säger "vi slår rekord weee" men jag är me adda mig: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 haha det går inte, man kan bara bjuda in ett visst antal i en konv, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.