LiQuiDe Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 jag kanske ska köpa det för jag ska till turkiet och där e spelen asbilliga ca 100 kr spel ska kanske köpa ett spel till min kompis om jag hittar ett han gillar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Är lite intresserad på att köpa detta spelet att ha till sommaren.Någon som rekommenderar det extra mycket och är det någon som tycker det är bättre än Mario 64 DS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Är det det där man ska blåsa i mikrofonen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 (redigerat) jag ska inte köpa det ska spara min pengar till mario kart ds och nintendodogs & animal crossing ds :P Redigerat 14 Juni 2005 av bambocha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lilla_björnen Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Ja ... de suger man ska bara få Yoshi att sätta på Mario o alla andra inom tönt-föreningen!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Men "rövnulla"? Varför spammar du ner allt här i Nintendo DS forumet bara för att inte DU gillar det? sorry om jag gick offtopic... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg