Hoppa till innehåll

Varför Är Det Så Höga Priser I Affären?

Shark

Rekommendera inlägg

Även om man inte bryr sig mkt om affären, för man är uppe på sidan för att ha roligt. Affären är ju bara en extra sak som gör sidan ännu roligare. Men i alla fall, så tycker jag att det börjar bli väldigt dyrt. Vad har Admin för nytta av det, egentligen? Det är ju inga riktiga pengar utan bara fm som används som ett slags "pengar"..

Helst ska Admin själv eller en vettig modd eller medlemm svara på det. Om du inte vet riktigt svaret så svara inte, vill inte ha spam i tråden. Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Admin har nog gjort så att de mest aktiva medlemmarna får lite "lyx" och kan köpa saker i affären. Bara de mest aktiva medlemmarna använder ju affären, och för dem är det inte så dyrt....

Det är min tokning...

Ja, men det är ändå jobbigt att spara ihop så mkt fm.

#21: Tror inte det, det är ju tvärtom, folk spammar mer för att få mer fm. Precis som Mezox sa..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst YoTo

Det fuska tjänar mest på är reklamen som ligger här och var.

Priserna kan väl vara som dom är, om det bara är en extra sak behöver man väl ingen affär? Jag skriver, skriver o skriver och slösar bort allt jag har, för det är en extra sak. Annars behöver man inte nån affär, om man inte tjänar och sen slösar. Man kan ju ha kvar och skryta, men det gör inte jag, då det är väldigt cyber-dumt att skryta med en sak som är i skala 1 av 1000000000000000000000000000000000000000000000000000 saker som finns på internet (Säkert så är FuskaMynten mindre i skala, jag slumpade bara nollor :P).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...