Zonix Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 E FireFox bra? Vart kan man ladda ner det? Kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 ja, det är bra, ladda ner det på www.firefox.com, och ja det är GRATIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Laddar ner det senare.. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 det är snabbare och säkrare än explorer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Mycket säkrare :P Själv har jag helt gått över till mozilla (Jag vet dock inte hur man får hotmail fönstret från msn att öppnas i mozilla och inte explorer) svar på min egna () fråga: (MSN är gjort av microsoft, även explorer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Har alltid använt FF/Mozilla, eftersom det är 10 gånger bättre än IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 FireFox aeger hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Ja, det är bra, men jag tycker att det är lite dåligt att man kan inte se min namn effekt med Mozilla. :( Men jag använde även IE för jag rensar ändå datan nu från skräp. Men att Mozilla är snabbare är en viktig faktor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Jag blev ganska nöjd med firefox, säkrare, lite snabbare, och dessutom snyggare... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Men då skafar jag FireFoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Om man har FireFoX kan man använda IE då också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 jaa då. om du fixar ett plugin så behöver du dessutom bara högerklicka för att byta till IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.