Shark Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Fusken funkar inte till spelet Midnight Club 3: DUB Edition!! :angry: Varför lägger ni in såna fusk, egentligen?? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrymSy Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Det är inte admin som lägger in fusken. Eftersom det finns några personer som lägger in falska fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Shark, när du ser ett fuska som inte funkar, tryck på anmäl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 17 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Ok, ska göra det väldigt irriterande iaf.. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 vissa har inte ens spelen men ser fusket på någon sida och lägger in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 vissa har inte ens spelen men ser fusket på någon sida och lägger in det. Det är väl inte så farligt? ;) Men man ska inte kopiera fusket då Men ska skriva med egna ord tycker jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Ja, bara man vet att det funkar, så.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Det finns personer som skriver fusk endast för att få FuskaMynt. Själv vill jag bli skribent för att stötta Fuska.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 (redigerat) Jag skriver in fusk för att hjälpa andra människor med att komma längre i spelen och så. Men annars varför ska man lägga in fusk som är falska det är dumt <_< Redigerat 20 Maj 2005 av 33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Exakt så gör jag. För att hjälpa andra. Orka fusk spamma :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 dumt att det kom med. Mitt helt felfria fusk och det funkar till 100% kom inte med i Super Smash Bros Melee. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Det var ju konstigt, den falske fusket kommer med men inte den riktiga.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.