shacti Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 PS2 - var fick du luft ifrån :lol: Allvarligt talat varför gör du ett inlägg med en massa skit i? Vi försöker ha en seriös diskussion om N-rev här, så ifall du inte har nåt annat än skräp att säga så behöver du inte säga nåt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 playstation 3 liknar en tjock skärbräda, aldrig skulle jag ha en sån på mitt rum- sen kommer revulotion och är ännu fulare, att dom inte kan designa en maskin nuförtiden. xbox 360 är faktiskt också riktigt gräslig. suck suck. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Handlar om smak, PSP är också så dära "glansig" typ. Så ska N-Rev vara, "slick and slim" Vissa gillar ena, vissa gillar andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Själv tycker jag revolution såg ganska snygg ut. Smart ide med en sådan där , ja vad kallas dom egentligen, motsatsetn till cd-släde ivarje fall. Det blir mindre repor då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 playstation 3 liknar en tjock skärbräda, aldrig skulle jag ha en sån på mitt rum- sen kommer revulotion och är ännu fulare, att dom inte kan designa en maskin nuförtiden. xbox 360 är faktiskt också riktigt gräslig. suck suck. Xbox 360 ser tyvärr ut som en trosbinda, ja.Ps3 ser ut som en ful digitalbox. Revolution är en prototyp, men den lär väl också bli ful. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 17 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Hur svårt kan det vara att göra en snygg konsol? Dem skulle ha ringt Fab5! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 NR är så ful. PS3 är grymmast fin form och ganska proffsig. Och doserna är jätte grymma ju bra mellan rum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Haha, det var skojigt fatosh! Ps3 ser ut som en symbios av en grill och en ful digitalbox från tyskland O.o Back to topic.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Tycker inte boomerang-formen är så perfekt heller. Otroligt opraktiskt och den ligger säkert inte bra i handen. Jag ska iallafall inte ha ps3. Några av mina polare skaffar den ENDAST för att få Final Fantasy-spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Shit va snygga dom e! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 25 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 NesseN:Haha det ser faktiskt ut som en grill Aja det ser ju ut som en ny konsol iaf, Xbox360 ser ut som en helt vanlig konsol.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Haha, det var skojigt fatosh! Ps3 ser ut som en symbios av en grill och en ful digitalbox från tyskland O.o Back to topic.. N-REV ser ut som en misslyckad video fodral. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg