Gäst ymphinorx Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 Många säger ju att vi människor kommer vara våran undergång. Jag tror inte riktigt på det. Jag håller med om att vi förstör och skräpar ner mycket. Fasst det som jag ska skriva nu har ju med att vi skräpar ner. Jag tror att det blir något naturkatastrof som att ozonlagret försvinner och det blir för mycket strålning. Det kan också bli en ny istid om många, många år. Kometen som alla snackar om heter 2004 mn4 och de har beräknat att den kommer att missa jorden år 2029. Här kan ni läsa på lite... 2004 mn4 Nja, knappt ozonlagret.det kommer människan att rätta till. Männskligheten kommer att få dö i en kapsel i rymden eller på en annan planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Många säger ju att vi människor kommer vara våran undergång. Jag tror inte riktigt på det. Jag håller med om att vi förstör och skräpar ner mycket. Fasst det som jag ska skriva nu har ju med att vi skräpar ner. Jag tror att det blir något naturkatastrof som att ozonlagret försvinner och det blir för mycket strålning. Det kan också bli en ny istid om många, många år. Kometen som alla snackar om heter 2004 mn4 och de har beräknat att den kommer att missa jorden år 2029. Här kan ni läsa på lite... 2004 mn4 Ozonlagret kommer att krympa mera desto mer vi släpper ut avgaser.Alltså så tycker jag att man ska sluta med sånadär fabriker och försöka fixa flygande bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Många säger ju att vi människor kommer vara våran undergång. Jag tror inte riktigt på det. Jag håller med om att vi förstör och skräpar ner mycket. Fasst det som jag ska skriva nu har ju med att vi skräpar ner. Jag tror att det blir något naturkatastrof som att ozonlagret försvinner och det blir för mycket strålning. Det kan också bli en ny istid om många, många år. Kometen som alla snackar om heter 2004 mn4 och de har beräknat att den kommer att missa jorden år 2029. Här kan ni läsa på lite... 2004 mn4 Flygande bilar? Intressant, men hur tusan hjälper det miljön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Man släpper i allfall inte ut avgaser ^__^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Inte? Personligen tror jag bilar släpper ut mer avgaser om de flyger. För att inte tala om ljudnivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Flyger på marken,de är som vanliga bilar fast utan hjul.Dom åker ju inte upp i luften som flygplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Ta in och pumpa ut luft med en elektrisk motor, visserligen skulle det ta mkt el :P ne men seriöst så tror jag att vi själv förstör jorden... Fabriker avgaser m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Ta in och pumpa ut luft med en elektrisk motor, visserligen skulle det ta mkt el :P ne men seriöst så tror jag att vi själv förstör jorden... Fabriker avgaser m.m. Öh.Jag har sagt det innan och jag säger det igen. Människan kommer att rätta till ozonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 alla sätter en balong över avgasröret, när den är full så måste man andas in alla avgaser. Miljön räddas och bilåkandet minskar kraftigt. håller med lukas lite, snart kan vi göra konstgjort ozon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Det skulle vara coolt :) Släppa avgaser utan att förstöra ozonlagret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 alla sätter en balong över avgasröret, när den är full så måste man andas in alla avgaser. Miljön räddas och bilåkandet minskar kraftigt. håller med lukas lite, snart kan vi göra konstgjort ozon Inte bara det!alla kommer att ha en bil som går på vätgas också! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Menar du att vi proppar in orcer och älvor och sånt? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.