Nain Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 lol solen kommer absolut inte bli ett svart hål för att den är för liten för att bli det. sen så tror jag att vi kommer att ha flyttat till ett annat solsystem inom 1000 år 1000 år, inte en chans då är vi alla redan döda och jorden har gått under... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 jag tror att om jorden går under så kommer det gå till som i Världarnas Krig. en annan teori : inte lika trovärdig :P jag tror att om typ 5 miljarder år så kommer jorden "gå under" för att solen kommer närmare för var dag som går (eller ?), fast då har jordens befolkning kommit på något smart så man kan leva på andra planeter. då är det ungefär 14 miljarder människor för inga människor dog mellan år 4000 000 000 000 - 5000 000 000 000 . eller vad tror ni om det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 tjaaa...capone du tror alltså att jorden bara har tusen år kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Man får tro som man vill,men jag tror om typ 5 miljarder år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 14 miljarder människor om 4 eller 5 miljarder år? Snarare hundratals miljarder. Kanske en miljard av dem bor kvar på jorden tills den förintas. Men de har väl redan fått hört det på nyheter och flytt årtal innan jorden ser sin egen död i vitögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 nej mindre än 1000 år... som ni märker är jorden redan på väg ner på flera sätt.... tsunami, orkaner andra katastrofer, dessutom krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 nej mindre än 1000 år... som ni märker är jorden redan på väg ner på flera sätt.... tsunami, orkaner andra katastrofer, dessutom krig Naturkatastrofer kommer att rätta till sig om 1000 år eftrsom människan redan nu har börjat minsl med utsläppen.Slår sedan vätgasbilen igenom så går det ännu fortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 det kommer inte bli bättre... dessutom blir jorden överbefolkad snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Säkert,överbefolkad tror jag inte,varje minut födds det ett nytt barn och i samma stund dör en människa,så lätt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Nej, det stämmer inte. Människor ökar hela tiden. Det föds typ en var sjätte sekund eller någonting. Och folk dör mer sällan. Man har väl läst "Land X: Vaulta: XXX. Invånare: XXX miljoner. Ökning: 1,6% under 2004" Någonting sådär. Tyvärr har jag glömt vilket ord man använder istället för "ökning" men det är ungefär samma sak. Alla länder ökar sina invånare, sakta eller fortare. Det är mycket sällan det minskar i ett land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 det kommer inte bli bättre... dessutom blir jorden överbefolkad snart Nähä och varför skulle det inte bli bättre herr tegelmur? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 för att det är mycket utsläpp och det kommer inte minskas, tro mig. dessutom föds det mycket mer än vad det dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.