ADR Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Växthueffekten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Jordens dragningskraft försvinner och vi OXÅÅÅååooo..... Så de så! KÄRNAN håller på att slockna Vi blir viktlösa :cool: Men jag hörde på RADION för några år sedan(eller har jag drömt) att en KOMET är på väg och som beräknas anlända vårt solsytem 2017. Skulle solen påverka riktningen + eller - så vet man inte hur precist det blir. är fullt med kometer och meteorer i vårt solsystem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 vi blir våran egen undergång ite ngra kometer lr annat sånt skit från rymden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Tror bara på en ända sak, och jag är 100% övertygad. En komet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 kanske gud bowlar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Nej en komet från rymden. desstuom är gud ingen man som leker med jorden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 lol, jag skojade ju bara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Man vet ju aldrig. Fisharmario kommer ju med såna komentarer och är seriös... men bra att du inte tänker så i alla fall :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 mjo... :rolleyes: filme "only super human" visar hur det kan gå till när jorden förstörs....men du skulle nog inte uppskatta den... hur som helst så finns den på hamsterpaj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 jag uppskattar inte många filmer, men katastrof filmer är rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 ingen katastrof film direkt... tecknad... troligtvis i paint elle dylikt. Handlar om gud som försöker förinta människan. Och det är en komedi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Jaha, sånt gillar jag inte. Men gud kommer straffa de som driver med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.