Haggen Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Xade du säger att du bara tänker på dig och dom i din närhet och det låter inte alls kristet och om gud nu vill att man ska hålla sig till hans regler borde inte det vara ett undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Poängen är det att jag tror på gud! men gud förlåter som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Poängen är det att jag tror på gud! men gud förlåter som sagt ja ok gud förlåter men det betyder väl då oxå att man inte ska upprepa sina "synder". Och om du inte känner att dina åsikter är fel varför ska han då förlåta dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 För att de inte är fel... dessutom vet jag det viktigaste av allt, att han finns. tror man inte ens på honom blir det mycket svårare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Definiera "Han" En gubbe med vitt skägg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Metorerna Kanske Missar 10000000 Gånger:O´:P :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Till slut träffar det. Gud är en HAN. Men ingen gubbe med vitt skägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 hur ser han ut då ? skojigt vetande: En rysk kosmonaut fick frågan, " såg du gud där uppe? ". Och han svarade "Ja, hon var svart". Tänk på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 han ser inte ut... han är mer en kraft. Men det är inte kvinna!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 hmm... Hur tusan kan en kraft vara manlig ? Endast fysiska personer kan ha ett kön. Om gud är en kraft så kan gud inte ha något kön. Och hur vet du att "kraften" inte är en kvinna ? det står inget i bibeln om guds kön, om jag inte minns helt tokigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Gud är en MAN punkt slut! En manlig kraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 hahaha, ursäkta om jag skrattar, men det låter så j*vla fånigt. En manlig kraft... Och hur vet du att gud inte är en tjej ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.