Gäst YoTo Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Vet inte riktigt, men hoppas på Sverige. Om 10 år då jag är 21, då kommer Sverige äga i melodifestivalen, iaf den som är internationell, för då kanske The Yotster™ by YoTo® kommer vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Glömde en grej: Sverige kommer komma i den nedre delen av listan, tyvärr. Men man kan ju alltid hoppas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 har inte sett ett enda bidrag mer än sverige, tycker enda att skiten brukar suga förhållandsvis hårt. ibland kan det vara nånting som sticker ut lite grann, något extra. roger pontare är ett prakt exempel. sånt skulle man haft, eller bara en sån sak som nessen säger, en orkester. lite musik fö f*n. ingen discopop med halvnakna tjejer och biffiga killar med falska hockeys som springer runt och svettas på scen. nej, äkta ska det vara. tacka vet jag på min tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Jag hejar inte på nåt bidrag. Alla är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 har inte sett ett enda bidrag mer än sverige, tycker enda att skiten brukar suga förhållandsvis hårt. ibland kan det vara nånting som sticker ut lite grann, något extra. roger pontare är ett prakt exempel. sånt skulle man haft, eller bara en sån sak som nessen säger, en orkester. lite musik fö f*n. ingen discopop med halvnakna tjejer och biffiga killar med falska hockeys som springer runt och svettas på scen. nej, äkta ska det vara. tacka vet jag på min tid. Ja det är sant. De flesta av länderna har stulit delar av låten från en annan låt..http://www.my-smileys.de/smileys2/annienein.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 som Maltas "angel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Grekland vinner men jag hejar på Norge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 sverige såklart :D fast det är väl kört så Grekland då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Ja, det blev Grekland. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 såg en låt. sprang förbi i all hast. f*n vad dålig. turkbrud som rände runt som en dåre och sjöng fjollopera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Hejade på Norge & Schweiz hela vägen...men men. Sveriges låt var lika om inte mer värdelös än första gången man hörde den. Får väl va glad att en svensk vann åt grekland i alla fall.. Men Schweiz eller Norge BORDE ha vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Borde, ja, men gjorde inte det, tyvärr. Det var mina favoriter också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.