Chihuahua Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Jepp, därför var jag tveksam till att posta länken, men jag räknar med att medlemmarna här är så pass mogna att de kan räkna ut att folk inte vill veta det de sett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 (redigerat) ** borttaget. Läste du inte det vi skrev före ditt inlägg? ** Redigerat 28 Maj 2005 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 (redigerat) ** borttaget, se föregående inlägg för motivering Det var synd om han, ju :( Redigerat 28 Maj 2005 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Ni berättar ju i förväg vad som händer nu är det inge kul :( Det stämmer. Det skulle vara väldigt tarvligt om ni berättar vad ni sett nu för jag vill uppleva det när jag spelar. Tänk på det där! som Kazen^ skrev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Det var synd om han, ju :( tycker du det var bara roligt hehehehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Enormt roligt. <_< Jag skrev att jag postade länken för att jag hoppades att ni användare här är så pass mogna och inser att det faktiskt finns andra som ser detta, att ni låter bli att skriva om det. sasuke kun fick en varning, om ni fortsätter skriva om det som sker i videorna kan fler få det. Det räknas som oerhört onödigt och dessutom oönskat inlägg (§1.11.). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Jag har slagit upp ordet twilight och det betyter inte tvilling som ni säger det betyder skymning, dunkel eller nåt liknande. Om jag skulle översätta titeln så blir det "Skymnings prinsessan." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 (redigerat) Jag har hittat en möjlig bild av fodralet, vad tycker ni om den? Redigerat 13 Juni 2005 av Svedda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Nja, den var rätt snygg men det riktiga fodralet är nog snyggare tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 tror jag med men man vet alldig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Detta kan ju också vara box-arten http://img254.echo.cx/img254/6317/zeldatpbox4jl.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Ingen vet exakt hur den kommer se ut, men räkna med att den har ett utseende i Japan, ett i USA och ett i Europa. De brukar hålla på och fjanta till det med utseendet ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg