Skinnpytte Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 (redigerat) Varje gång jag är i ett ämne och sen om jag uppdaterar ämnet är det alltid en gäst där då Även om jag titar på ett ämne som nån svarat i senast 2004 så kommer alltid en gäst i samma ämne Varför blir det så? Är det bara för mig det händer? Händer inte alltid men ofta gör det Redigerat 21 Maj 2005 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Det kanske det beror på att det är nån som läser ämnet som inte är medlem..? :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Jag är där först då är ingen gäst där sen uppdaterar jag då är det en gäst där Och det är även om det inte är nån gäst i forumet så är det en när jag uppdaterar Och varför ska han söka upp dom gammlaste trådarna? Och varför just i samma som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Står det ens om gästerna läser?? Kanske forumet uppfattar dig som en gäst?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Ja det står att gästen läser Men det måste va nåt konstigt gästen kan ju inte bara komma in sekunden efter mig alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Ja det står att gästen läser Men det måste va nåt konstigt gästen kan ju inte bara komma in sekunden efter mig alltid Har hänt så med mig också ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Då är det inte bara för mig det händer då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Har aldrig hänt med mig. Men det är alltid nån gäst som läser nåt ämne i nåt av forumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Men nu var det ingen gäst i GC forum jag gick in i ett ämne på fjärde sidan. Fortfaranade ingen gäst i forumet. Går in i ett ämne ingen gäst i ämnet. Uppdaterar ämnet 2 gäster där Nu är det nästan hela tiden en gäst i ämnet jag titat i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xenon Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 1 användare läser det här ämnet (0 gäster och 0 anonyma användare) Brukar inte vara så för mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Hallå jag vill ha svar varför det blior så nästan hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Spyware som håller koll på vilka sidor du är inne? Eller nya Google cache programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.