Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Skrivet 24 Maj 2005 (redigerat) Eftersom jag aldrig hört någon vettig historia eller sett några som helst bevis så tror jag inte på några av historierna. Men visst kan det vara sant att det finns liv någon mer stans i universum. Redigerat 24 Maj 2005 av legendary_lukas Citera
Zonix Skrivet 24 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 24 Maj 2005 Hallåå!? När jag va 4-6 år gammal såg jag en sak som likna ett UFO.. Neej.. Men jag såg nåt som likna ett UFO här där jag bor.. :bah: Citera
KazeN Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Skrivet 24 Maj 2005 Det vore väldigt chockerande om det bara fanns liv på jorden... med alla universum och galaxer m.m... Förresten, jag tror ni menar "Flygande tefat" då UFO står för "Unidentified Flying Objekt". Jag brukar se många UFOn isåfall :P. Men några flygande tefat har jag då aldrig sett. Citera
Lander Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Skrivet 24 Maj 2005 Jag har aldrig sett något UFO men vissa av era ufohistorier är lite överdrivna tex Fisharmario´s hur skulle din digitalkamera bara försvinna ? du kanske tappade kameran. Citera
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Skrivet 24 Maj 2005 Det vore väldigt chockerande om det bara fanns liv på jorden... med alla universum och galaxer m.m... Förresten, jag tror ni menar "Flygande tefat" då UFO står för "Unidentified Flying Objekt". Jag brukar se många UFOn isåfall :P. Men några flygande tefat har jag då aldrig sett. Inte direkt chockerande men en väldig slump i alla fall. Citera
Gimcor Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Skrivet 24 Maj 2005 förmodligen har ni sett den här filmen, men jag ger er länken till den ändå http://www.jkcinema.com/runflash.asp?id=UL...00&quality=best mycket av det dom visar här är troligvist fejk, men men Citera
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Skrivet 24 Maj 2005 förmodligen har ni sett den här filmen, men jag ger er länken till den ändå http://www.jkcinema.com/runflash.asp?id=UL...00&quality=best mycket av det dom visar här är troligvist fejk, men men Ja det är det nog. Citera
Snake Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Skrivet 25 Maj 2005 Låt mig säga nåt om den där filmen- Det är en urban Legend, jag såg den visserligen för länge sen, men även då visste jag att dom där bilderna på utomjordingen som ligger död är en modell som man kan se på ett museum i England eller vad tusan det nu var. Urban legends-filmerna av JKCinema är alla bara bluff, det säger till och med Justin (skaparen). Citera
Baranoi Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Skrivet 27 Maj 2005 (redigerat) Neej.. Men jag såg nåt som likna ett UFO här där jag bor.. :bah: Det finns inte något som liknar ett UFO. Det betyder Oidentifierat Flygande Föremål. Om jag kastar upp en liten bil i luften, sen ser min kompis den och inte vet vad de är, då är det ett UFO för honom. Redigerat 27 Maj 2005 av Baranoi Citera
Snake Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Skrivet 27 Maj 2005 Neej.. Men jag såg nåt som likna ett UFO här där jag bor.. :bah: Det finns inte något som liknar ett UFO. Det betyder Oidentifierat Flygande Föremål. Om jag kastar upp en liten bil i luften, sen ser min kompis den och inte vet vad de är, då är det ett UFO för honom. <{POST_SNAPBACK}> Kasta upp en liten bil?Om man är så stark behöver man inte oroa sig för utomjordingar och sånt där. Citera
Baranoi Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Skrivet 28 Maj 2005 En liten bil ja, beror på vad man jämför med. Jag menade då en leksaksbil eller liknande :P. Men om du vill kan de ju vara motorsåg. Bara den andre inte vet vad det är. Citera
Snake Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Skrivet 28 Maj 2005 (redigerat) Jaha, trode du menade en liten bil som en Mine Cooper eller nåt :P Nu ska det ju komma ett spel om just Area 51 och allt... Redigerat 28 Maj 2005 av Snake Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.