Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst ymphinorx
Skrivet (redigerat)

Eftersom jag aldrig hört någon vettig historia eller sett några som helst bevis så tror jag inte på några av historierna.

Men visst kan det vara sant att det finns liv någon mer stans i universum.

Redigerat av legendary_lukas
  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Det vore väldigt chockerande om det bara fanns liv på jorden... med alla universum och galaxer m.m... Förresten, jag tror ni menar "Flygande tefat" då UFO står för "Unidentified Flying Objekt". Jag brukar se många UFOn isåfall :P. Men några flygande tefat har jag då aldrig sett.

Skrivet

Jag har aldrig sett något UFO men vissa av era ufohistorier är lite överdrivna tex Fisharmario´s hur skulle din digitalkamera bara försvinna ? du kanske tappade kameran.

Gäst ymphinorx
Skrivet

Det vore väldigt chockerande om det bara fanns liv på jorden... med alla universum och galaxer m.m... Förresten, jag tror ni menar "Flygande tefat" då UFO står för "Unidentified Flying Objekt". Jag brukar se många UFOn isåfall :P. Men några flygande tefat har jag då aldrig sett.

Inte direkt chockerande men en väldig slump i alla fall.
Skrivet

Låt mig säga nåt om den där filmen-

Det är en urban Legend, jag såg den visserligen för länge sen, men även då visste jag att dom där bilderna på utomjordingen som ligger död är en modell som man kan se på ett museum i England eller vad tusan det nu var.

Urban legends-filmerna av JKCinema är alla bara bluff, det säger till och med Justin (skaparen).

Skrivet (redigerat)
Neej.. Men jag såg nåt som likna ett UFO här där jag bor..  :bah:

Det finns inte något som liknar ett UFO. Det betyder Oidentifierat Flygande Föremål. Om jag kastar upp en liten bil i luften, sen ser min kompis den och inte vet vad de är, då är det ett UFO för honom.

Redigerat av Baranoi
Skrivet
Neej.. Men jag såg nåt som likna ett UFO här där jag bor..  :bah:

Det finns inte något som liknar ett UFO. Det betyder Oidentifierat Flygande Föremål. Om jag kastar upp en liten bil i luften, sen ser min kompis den och inte vet vad de är, då är det ett UFO för honom.

Kasta upp en liten bil?

Om man är så stark behöver man inte oroa sig för utomjordingar och sånt där.

Skrivet

En liten bil ja, beror på vad man jämför med. Jag menade då en leksaksbil eller liknande :P. Men om du vill kan de ju vara motorsåg. Bara den andre inte vet vad det är.

Skrivet (redigerat)

Jaha, trode du menade en liten bil som en Mine Cooper eller nåt :P

Nu ska det ju komma ett spel om just Area 51 och allt...

Redigerat av Snake

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...