Gimcor Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 jag har hört att man ska kunna spela nintendo ds online genom internet, vet någon nånting mer om det som t.ex. hur det kommer funka osv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Innan årets slut ska vi ha Nintendo DS Online i våra händer. Ända jag vet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Vi kan väll mätas då jedi? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 det blir nog roligt men när jag läste på nintendo.com stog det att man kunde bli uppkopplad trådlöst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 det blir nog roligt men när jag läste på nintendo.com stog det att man kunde bli uppkopplad trådlöst Nähe? Man kopplar upå sig mot en wifi usb på datorn om jag fattat rätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 (redigerat) Det ska inte kosta nåt har jag läst :student: . Redigerat 25 Maj 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 (redigerat) :cool: men undra hgur man gör Redigerat 28 Maj 2005 av _Kakashi_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Dem ska bygga någon sak osätta ut den på olika ställen i världen, då kan man köra omline mot folk i Kina... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 coolt :cool: åå jag längtar till asmånga saker nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Man behöver en router, jag har för mig den skickar ut signaler typ 50 meter så är man inanför det området så kan man koppla upp sig online. Det ska komma i November-december nåt sånt har jag hört. De första officiella online spelen är Mario Kart DS och Animal Crossing DS. (Kan försöka besvara så många av era frågor som möjligt om detta för jag har läst på rätt mycket) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Animal Crossing ska väll vara det första online spelet till DS där du kan gå runt och fixa vänner och mycket mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Animal Crossing ska väll vara det första online spelet till DS där du kan gå runt och fixa vänner och mycket mer. har alldrig kört animal crossing e det grymmt ????? kommer inte picto chat va det första Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg