Piickles Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 om han inte vet vad bredband är borde han inte veta hur man skriver på forumet =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 vad är bredband för nåt? Ja det undrar jag också ifall denna tråden var ett skämt eller inte.Hur gammal är du som gjort detta?Visst det är en fråga men hade jag varit mod hade jag låst den. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 jag är 8 år och vet inte vad bredband är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Även om du är 8 år så borde du veta vad bredband är för nått :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 2 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 jag vet vad det är för nåt nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HuRkEn Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 jag är 8 år och vet inte vad bredband är. Men gahhhhhhhhh! Whyyyyyyyyyyyy!...........fråga Din Morsa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 jag är 8 år och vet inte vad bredband är. hahahah :lol: . LOL ., damp lr ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Inte för att vara taskig men din bild ser lite damp ut. lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Men komigen försöker du få FM eller menar du allvar ? Bredband kan man inte köpa det beställer man med månadskostnad Det kostar olika beroende på vilken hastighet man vill ha Ja live är kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 hehhe . antagligen för att få fm .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Och hur mycket FM får ni för att gnälla på honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Och hur mycket FM får ni för att gnälla på honom? oops . de tänkte inte ja på .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg