Hoppa till innehåll

Hur Många

Rekommendera inlägg

Link93, förhandsboka så riskerar du inte att få sitta utan det för länge. Och till alla andra, tror ni att dom sänker priset efter tre dagar för att det är players choice? 600 till 300 ungefär brukar sänkningen vara, knappast att det blir så. Dom vill ju tjäna på det hela och ha folk att betala fullpris. Det tar nog ett tag innan det blir player´s choice det tror jag iallafall!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Link93, förhandsboka så riskerar du inte att få sitta utan det för länge. Och till alla andra, tror ni att dom sänker priset efter tre dagar för att det är players choice? 600 till 300 ungefär brukar sänkningen vara, knappast att det blir så. Dom vill ju tjäna på det hela och ha folk att betala fullpris. Det tar nog ett tag innan det blir player´s choice det tror jag iallafall!

Det tror ja med ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilka ska köpa på releasen?

Vilka vill att det ska finnas ett Zelda sub-forum til GC ?för när det nya zelda-spelet kommer så kommer nästan alla Gc-f*n på fuska.se ha det. då skulle det ju vara bra med ett sånt forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hört att spelet kommer ut den första November,och då e det väl Höstlov?

Asså Halloween och då tänker jag köpa den direkt när affärerna öppnar om nu mina föräldrar ger mej pengar,men det händer inte ofta,men jag har snackat med min farsa om att få köpa spelet när det kommer ut å han har sagt Ja så det blir nog inga problem,+han får lön ungefär i vecka innan det kommer. :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...