Hoppa till innehåll

Svar På Dom Mesta Frågorna Till Fable

Rekommendera inlägg

tycker ni att jag ska köpa Fable

Japp B)

tycker ni att jag ska köpa Fable

jappe

Jag är oxå villig att hjälpa dig som behöver hjälp med Fable, har klarat ut det flera gånger

vad är det för skilnad på fable the lost chapters en det vanliga fable

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...

vill ni ha en bra crossbow såm laddar om snabbt ska ni går till darkwood och öppna en ksita med 15 nycklar då får ni arkens crossbow

finns även en pilbågen som du får när du offrar i tempel of skorm i darkwood men har inte sj fått den

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

vill ni ha en bra crossbow såm laddar om snabbt ska ni går till darkwood och öppna en ksita med 15 nycklar då får ni arkens crossbow

finns även en pilbågen som du får när du offrar i tempel of skorm i darkwood men har inte sj fått den

Hur dödar jag lady grey? :evil: :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Jag undrar bara vad man ska göra i det där rummet när vakten läser en dikt? asså när man blivit till fånga tagen av Jack of Blades eller hur ser man till att man inte blir fångad? Har fable the lost chapters

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen som har något tips som får en att se yngre ut eller så? eller typ stanna i en ålder eller vad som helst

Man ska gå till Temple of avo och donera pengar vet inte hur mycket men det går det vet jag ;) Redigerat av X3RO
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror jag vet svaret med det är lika bra att fråga ^^ Kan man ha svart hår under hela spelet? hur isåfall? jag får grått/vitt i mitten av spelet typ... samma grej på TLC som jag också har...

vet nån var alla tre blou mushrums är :(

För det första, j*vla nöt, är det 4 blue mushrooms

en finns i vattnet vid Demon Door i Heroes Guild stå i mitten ungefär och fiska för att få den.

en tjej i picnic area har nästa gör nått roligt typ 3 gånger så får du den. Dansa brukar vara bäst.

en trader i barrow fields har en den står på bordet bakom honnom. Sno den och fly in i oakvale. om vakterna får fast dig betala inte för du kan fly även om dom är efter dig.

den sista kommer jag inte ihåg var den är men om du frågar tradern som säljer en så säger han vart dom 3 andra finns. Gör det innnan du snor hans och betala inte när han frågar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...