wilmer1 Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 tycker ni att jag ska köpa Fable Japp B) tycker ni att jag ska köpa Fablejappe Jag är oxå villig att hjälpa dig som behöver hjälp med Fable, har klarat ut det flera gånger vad är det för skilnad på fable the lost chapters en det vanliga fable Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmer1 Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Hur gör man slut med sin fru på fable. jag har nyss skaffat en . men jag vet inte hur man gör slut med henne lol ;) nopp bara slå elle gifta sig med en annan i sama stäle elle by :P B) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Ingen som har något tips som får en att se yngre ut eller så? eller typ stanna i en ålder eller vad som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zackebest Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 det går inte :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 vill ni ha en bra crossbow såm laddar om snabbt ska ni går till darkwood och öppna en ksita med 15 nycklar då får ni arkens crossbow finns även en pilbågen som du får när du offrar i tempel of skorm i darkwood men har inte sj fått den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 vill ni ha en bra crossbow såm laddar om snabbt ska ni går till darkwood och öppna en ksita med 15 nycklar då får ni arkens crossbow finns även en pilbågen som du får när du offrar i tempel of skorm i darkwood men har inte sj fått den Hur dödar jag lady grey? :evil: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Belle Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Jag undrar bara vad man ska göra i det där rummet när vakten läser en dikt? asså när man blivit till fånga tagen av Jack of Blades eller hur ser man till att man inte blir fångad? Har fable the lost chapters Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) Ingen som har något tips som får en att se yngre ut eller så? eller typ stanna i en ålder eller vad som helstMan ska gå till Temple of avo och donera pengar vet inte hur mycket men det går det vet jag ;) Redigerat 23 Mars 2008 av X3RO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobbeliten Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 vet nån var alla tre blou mushrums är :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LivingFree Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Jag tror jag vet svaret med det är lika bra att fråga ^^ Kan man ha svart hår under hela spelet? hur isåfall? jag får grått/vitt i mitten av spelet typ... samma grej på TLC som jag också har... vet nån var alla tre blou mushrums är :( För det första, j*vla nöt, är det 4 blue mushrooms en finns i vattnet vid Demon Door i Heroes Guild stå i mitten ungefär och fiska för att få den. en tjej i picnic area har nästa gör nått roligt typ 3 gånger så får du den. Dansa brukar vara bäst. en trader i barrow fields har en den står på bordet bakom honnom. Sno den och fly in i oakvale. om vakterna får fast dig betala inte för du kan fly även om dom är efter dig. den sista kommer jag inte ihåg var den är men om du frågar tradern som säljer en så säger han vart dom 3 andra finns. Gör det innnan du snor hans och betala inte när han frågar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Den sista får man genom att brevväxla mellan en kille i Guild Woods, och en tjej i Oakvale. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobbeliten Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Tack :) vad ska man ofra i templet i darckwood <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg