MegaSvampen Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Menar du fable 2? för jag har inte hört något om ''Sparvar'' på ettan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatress Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Menar du fable 2? för jag har inte hört något om ''Sparvar'' på ettan. Ja, det är Fable-The lost chapters :P Det e nån grej i början, att man ska skjuta sparvar på guilden men jag lyckas aldrig hitta alla .__. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Menar du fable 2? för jag har inte hört något om ''Sparvar'' på ettan. Ja, det är Fable-The lost chapters :P Det e nån grej i början, att man ska skjuta sparvar på guilden men jag lyckas aldrig hitta alla .__. Du behöver inte skjuta alla sparvar, men om du skjuter alla får du runt 20 guld :-P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeerikah Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 ja ha ju redan sagt de. <_< och den är utanförheroes guild. vid boastingstället!!!!! Det går att öppna den! :) Efter att du dödat jack of blades så ska du kasta svärdet i "hålet" och sedan kommer du att få en quest som heter fire heart om du går ut utanför heros guild och då ska du öppna den :) När du gjort det så kommer det att vara 5 pussel som du ska klara och efter det så kommer du att komma till en ny ö där det är snö och så fortsätter spelet :D LOLOLOL!!! Den går inte att öppna... Den går vist att öppna och där inne finns det 5 pussel som man ska klara för att komma vidare till "snö världen" så att spelet kan fortsätta :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Riktigt användbart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 behöver hjälp vad ska man göra med tjejen i oakvel som står och tittar ut mot havet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 (redigerat) behöver hjälp vad ska man göra med tjejen i oakvel som står och tittar ut mot havethär har du svaret på hur du ska göra kolla den här filmen :D Redigerat 21 Juni 2010 av SaintsRow2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 äntligen vet jag vad man ska göra tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 äntligen vet jag vad man ska göra tack varsegod :) har typ varvat fable cirka 10000 gånger :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 ok vet du också vad man ska göra för att få möta den där tjejen som följer en till porten precis innan man möter jack of blade som drake på slutet har sätt att det går på youtube men dom visar inte hur vet att det har nåt med att vara ond att göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 När hon säger att man ska hämta sin mammas själ (i Memorial gardens bredvid Oakvale) ska man istället attackera henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 ok men möter man inte henne på slutet av spelet om man väljer det för på youtube mötes dom framför porten till jack of blade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg