Zonix Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Vad tror du kommer hända i framtiden? Vilka teknologier utforskas.. m.m... Vad skulle du vilje ha i framtiden?? Jag skulle vilja ha ett bälte som man kan sätta på när man trycker på ON kan man flyga.. DEt skull vaara :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Teleporteringsmaskin skulle vara bra tex att jag skulle teleportera mig till skolan på en morgon när man är jättertrött, Eller en maskin som gör att man kan gå tillbaka i tiden . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 En hushålls robot som skulle ha en inbyggd kulsprutta om nån tjuv skulle komma in.Men den ska inte skjuta såklart! :P Flygande bilar,dräkter med eld på sig som inte bränns osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Om inte mänskligheten utrotas av virus, krig eller fettma/anorexia, så kommer vi att ha utforskat mer om universum, förhoppningsvis ha en mindre energiförbrukning och leva längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 (redigerat) Vi kommer att kunna skapa Zombies... och så kommer alla att bo i stora hyper teknologiska städer som ingen har råd att riva eller bygga nya.. där kommer folk att föröka sig som möss, och det kommer att leda till vampyrer, Mutanter, våld... tekniskt sätt... världen kommer att bli som Mega city one... vi kommer vara i kaos ända tills dredd kommer och slår skiten ur kriminaliteten.. Redigerat 26 Maj 2005 av Voice_of_god Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Tids maskiner, Teleportera sig, massa robotar, mycket spel och konsoler Massa mer finns det som jag tror kommer att finnas i framtiden men orka räkna upp allt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 ingen aning. man sa säkert såhär för nån 100-årstid sen också, jag tror då inte vi uppfyllt de som dom trodde. inte så mycket faktiskt, men bara t.ex bilarna får ju andra funktioner osv. alla saker som redan finns uppdateras, och blir nästan nya saker. men i princip ser det likadant ut rättså långt fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 (redigerat) Tror inte heller att mycket kommer att förändras. Blir säkert ett stort världskrig, och efter det blir alla anarkister och lever på jungelns lagar... -.- Redigerat 27 Maj 2005 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 (redigerat) MÄNISKAN KOMMER ATT DÖ!!!!!! :cry: :( :angry: :cry: ALLA SOM BESTÄMMER NU LYSNAR INTE PÅ ALLT SOM E BRA FÖR MILJÖN!!!! (DE PÅSKYNDAR BARA PROSESSEN) Men jag skulle hälst vilja att de hittar ett nytt ämne för papper (träd gör syre) Hyper skydd på saker som ger strålning (så att ingen strålning kommer ut till mäniskan) Ny bensin som inte förgiftar miljön! (träd gör om koldioxid som människa andas ut till syre men om giftiga gaser kommer in i träden gör träden ett giftigt syre för människan! <UTAN TRÄD, INGEN MÄNISKA> Redigerat 27 Maj 2005 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Man kan ju göra papper av plast, men svårt o skriva på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Papper av plast? Då är de väll inte papper längre. Är som att göra gummi av metall enligt mig. Eller något liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Man kan ju göra papper av plast, men svårt o skriva på dom? Overhead? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.