Autobahn Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Nytt system :huh: Jag har då inte stött på ett nytt system. Beror kanske på att jag inte har varit online de senaste dagarna. Skicka mig ett Pm, någon. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 systemet är väl kanske inte så nytt, det har funnits ett tag, men ett annat har funnits förut, nåt år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuffscout Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 jag tycker iaf att man borde kunna välja om nya PM kommer upp i ny ruta... fast det tar väl för mycket utrymme... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 det kan man... när det står högst upp att man har ett nytt meddelande, så är det bara att ta läs i nytt fönster så öppnas det i ett nytt fönster. om det var så du menade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 NEJ ÄNDRA INTE!!!!!! Förut så stannade pop-upen eller så kom det ingen, men nu ser jag i en röd ruta när jag fått en varning(typ bara som pmsen jag får -.-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Nej tack, vi har det som det är tycker jag. Eftersom både Mozilla FireFox och Internet Explorer har Popup Blockers för mig. Sedan vill jag undvika att ha flera rutor uppe samtidigt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siemens_c65 Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jag är också nöjd som det är nu! :gitarr: Jag tycker att vi inte ska ändra något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jag tycker personligen det blev enklare så men det är många som har anti pop up eller vad det kallas så det här funkar oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 tycker det är bra så här men en sak är störande: kommer inte upp nåt om man skickat in ett fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Nej, du får kolla din inbox istället då eftersom det inte är något prioriterat meddelande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 När inte fuska va ett IPB forum då va det bäst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag tycker det är bra som det är. Då ser man tydligt om man har fått ett nytt meddelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.