Guggo Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Är det någon som har haft bal i skolan (gäller främst 9:or) det hade vi och dcet var svin kul. Men föräldra föreningen kom och blev sura för att det var en massa sprit o ciggaretter/ciggarer på festen. Jag o et antal kompisar delade på en limosin ner till balen. Det kändes riktigt gött o komma dit i en vit o fin limosin :P men som sagt, nån mer som haft bal? isof kan ni väll berätta vad ni tyckte om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Har inte haft det än. Ska ha det nästa år när jag går ut nian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Vi hade aldrig någon bal när jag gick ut nian, men vi hade en "fin middag" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Min årskurs ska ha något som kallas "Den Festliga Festen", det är väl typ en bal... Inte för att jag får gå, jag får då ingenting... Tror inte jag vill gå heller, kommer vara ensam som vanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 vadå "får" inte gå ? vem bestämmer det? jag tycker nog du ska gå, man kan ju gå hem om de e tråkigt. Men du gör naturligtvis som du vill..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Öh, jag måste vara hemma innan 4-5 varje dag och "kalaset" börjar vid 6. Päronen. Stor chans att jag kan gå på balen. -.- Och vi kan inte gå hem då, för vi ska åka med buss till något ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 aha... päron kan vara lite dumma ibland...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Draghon: vi ska också åka buss... imorn faktiskt. Det ska vara en maskerad-fest med movie-star som tema. Jag ska vara crocodile dundee :P. Tror det kan bli ganska skojj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 glöm inte macheten :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 (redigerat) Okej, förstår inte hur eller varför men tydligen får jag gå på balen... O.o Inte för att det kommer bli kul, kommer vara ensam och mobbad hela kvällen. -__- Redigerat 3 Juni 2005 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Guggo: självklart :P Jag hade med mig en bad-krokodil också vilket var väldigt uppskattat. Den användes som boxpåse... Draghon, om man tror att det blir tråkigt blir det tråkigt också. Tänk possitivt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 har inte gått på bal lr nåt än men min brorsa gjorde :P en svart limousin kom och brorsan gick in..pappa rusar med digitalkameran- KLICK KLICK KLICK typ ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.