Tomi Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 (redigerat) jag är ganska ny här blev registrerad 20/02-2005 Redigerat 29 Maj 2005 av Tomi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Jag blev registrerad i Januari förra året, så jag har varit medlemm i ett och halvt år nu.. Men jag blev avstängd i Jan men fick komma tillbaka med ett annat namn bara..så jag tog tillbaka mitt gammla namn.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 sen 13/10-2003 17:19:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Runt 2000 typ -.- Den mest aktive veteranen.. Var lite mobbad i början men senare blev jag mer och mer "skummare" som alla kallade mig -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Jag blev medlem 28/6 2004 så snart firar jag ettårsdag här på fuska.se! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 har alltid varit en trogen medlem.var med på den allra första fuskarna.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Jag blev medlem på fuskarna.nu i början av 2002. Spelade ett spel hos en kompis och ville ladda hem det jag med. Jag fick adressen och på den sidan hade de även fusk som de tagit från fuskarna.nu. Jag vet inte om dessa två sidor sammarbetade men det var i alla fall så jag hittade fuskarna.nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 hum kommer inte riktigt ihåg om jag var medlem på fuskarna.se... jag var iallafall inne o kollade fusk, men jag har faktiskt vart medlem ett bra tag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Ungefär ett år sedan....bara nån månad efter min födelsedag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 @epaaj fuskarna.nu ÄR fuska.se Haha. Sidan bytte namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 @epaaj fuskarna.nu ÄR fuska.se Haha. Sidan bytte namn. Har jag påstått något annat :S (Tack för op ^^ ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Själv har man inte varit med ända från början, blev dock medlem under fuskarna.nu:s tid. När minns jag inte, några år sen kanske. Har gamla utskrifter på fuskarna.nu:s tidigaste år, innan jag blev medlem. Saker och ting har förändrats rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.