rinosaur Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Orka.. [V1 = PHPforum (ÄÄG)] På fuska.se forum V2 >_> [iPB] var jag tidig kolla medlemsnumret.. Aja, nångång under fuskarna.nu of course.. Sen så slutade man.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 jag komm hit i början av juli förra året... snart 1 års dag för mej me :P men känt till sidan i 2 år.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Orka.. [V1 = PHPforum (ÄÄG)] På fuska.se forum V2 >_> [iPB] var jag tidig kolla medlemsnumret.. Aja, nångång under fuskarna.nu of course.. Sen så slutade man.. V1=Fuskarna.nuV2=Fuska.se utan poäng V3=Php V4=IPB V5=Denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Jag var medlem under fuskarna.nu men när de gjorde om till fuska.se så raderade de alla medlemmar och jag kom till baka mycket senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Jag var medlem under fuskarna.nu men när de gjorde om till fuska.se så raderade de alla medlemmar och jag kom till baka mycket senare. typ samma här.. kommer inte ihåg vad jag hete bara... och att forumet inte var så aktivt... måste ha varit i början när forumet kom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 (redigerat) Jag minns när forumet uppgraderades och raderade alla medlemmar men då var det inte samma forum för då kunde man inte heta -=Jedi Knight=- så jag hette _jedi_knight_ sen fixade dom igen och raderade alla igen men jag kunde använda -= jag kom rätt tidigt medlemsnr 55(Lycko nummer yay!) Jag babblar rätt mycket strunt... Redigerat 14 Juni 2005 av -=jedi knight=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 hmm, sen 2000 kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Oj, oj, oj... 0014 är tillbaka :P jag var alltid mycket på fuskarna förut men gick inte in på forumet förrän runt 2000 eller nåt... då hette jag dannecool89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 jag har inte varit medlem så länge, som ni kan se :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 (redigerat) Jag har varit medlem i ungefär 6 månader Redigerat 19 Juni 2005 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Oj, oj, oj... 0014 är tillbaka :P jag var alltid mycket på fuskarna förut men gick inte in på forumet förrän runt 2000 eller nåt... då hette jag dannecool89 var det du som hade nån j*vla påskhare som avatar? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 ja, man ser på de olika medlemsnummrena att forumet har vuxit till sog de senaste året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.