Autobahn Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Hej medlemmar, gäster, adminstratörer och moderatorer. Kan inte Fuska infoga en ny regel som lyder att när man gör en tråd så måste man förstå vad det handlar om i rubriktexten. Som jag. Jag skrev "Ny regel" osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Korkad regel tycker jag.... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 kanske lite onödigt som regel. Eller jag vet inte. Men det är ett riktigt bra tips till alla som startar trådar. Det är ju lite jobbigt att öppna en tråd utan att veta vad den kommer handla om ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Vet inte om det funnits i en sån här regel men Jag tycker det ska finnas en regel som lyder så här. §1.25 Anmäl inte i onödan. Tex, om jag anmäler det här inlägget, men jag skriver bara blablabla i anmälningsrutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Vet inte om det funnits i en sån här regel men Jag tycker det ska finnas en regel som lyder så här. §1.25 Anmäl inte i onödan. Tex, om jag anmäler det här inlägget, men jag skriver bara blablabla i anmälningsrutan. Det är många som trycker på anmälningsknappen av misstag när man ska svara på ett inlägg, så de ska inte beröras isåfall. (Iallafall inte nya medlemmar) Däremot skulle det vara bra om den regeln kom upp. Det är väldigt jobbigt när man ser några hundra trådar som heter "Hjälp!" eller "Kolla hit!". Jag tror att förslaget kommit upp tidigare & att det stått på regelsidan, men nu hittade jag det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Regel §1.25 införd ;) §1.25 - Att skriva ett ämne som inte tydligt visar vad tråden du skapar handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 borde gälla omröstningar me ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 borde gälla omröstningar me ;) det gör väll nog det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 tycker iofs att det där låter rättså idiotiskt, eftersom du själv alltid förstår vad ditt ämne handlar om, sen kan ju de som läser det vara hur idiotiska som helst. du kan inte avgöra om man förstår ett ämne eller inte, det är väl upptill varje person själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 tycker iofs att det där låter rättså idiotiskt, eftersom du själv alltid förstår vad ditt ämne handlar om, sen kan ju de som läser det vara hur idiotiska som helst. du kan inte avgöra om man förstår ett ämne eller inte, det är väl upptill varje person själv. Skriver man spelets titel (ex. FIFA Street, hjälp) eller omröstningens ämne (ex. Maträtter, Vilken är din favorit?) är det en tydlig rubrik. Skriver man "Hjääääääääääääääälp!", "Kolla hit", "Hej!" osv. utan att nämna speltiteln i (huvud)rubriken är det en otydlig rubrik & användaren kan varnas för § 1.25. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Admin, jag vill själv påpeka att en tråd med en rubrik bestående av bara versaler ska tas bort eller låsas. Det är ger ju mycket uppmärksamhet det är det som är det dåliga. Jag tyckte den regeln var bra eftersom man inte fattar nånting om någon skriva Rubrik: Hjälp mig! (ööh?) Förklaring?: Fort!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Admin, jag vill själv påpeka att en tråd med en rubrik bestående av bara versaler ska tas bort eller låsas. Det är ger ju mycket uppmärksamhet det är det som är det dåliga. Jag tyckte den regeln var bra eftersom man inte fattar nånting om någon skriva Rubrik: Hjälp mig! (ööh?) Förklaring?: Fort!!!! En rubrik kan inte skrivas med enbart versaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.