Guggo Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 ja precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Eller rövnulla? (som jag tror fortfarande är kvar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Eller rövnulla? (som jag tror fortfarande är kvar) Nja, Zatothenorm förstörde debatter och sånt med en massa fulheter. Rövnulla gör väl inget värre än att spamma i DS-forumet. Väldigt ordinärt... :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Eller rövnulla? (som jag tror fortfarande är kvar) Inget värre? Han spammar ner hela DS forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 läs i us election tråden (som nu är låst :( ) för inlägg av Zatothenorm (man måste läda ganska långt bak) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 läs i us election tråden (som nu är låst :( ) för inlägg av Zatothenorm (man måste läda ganska långt bak) Var inte ledsen över att den blev låst.Det stod ju ändå inget vettigt där på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 nej men tänk på alla härliga fajter med jellyfish :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 nej men tänk på alla härliga fajter med jellyfish :( Men problemet kvarstår att det är svårt att debattera något som inträffat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 nej men tänk på alla härliga fajter med jellyfish :( Fick du någon varning för det?För jellyfish gav straff för sociala anledningar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 nej det fick jag inte :D ändå kallade jag honom nog en hel del fula saker... men han kallade mej elaka saker också, så det var jämnt.... allvarlig talat... undar varför han aldrig varnade mej :huh: vi hade nog för roligt:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 (redigerat) Jag tror att dom som gillar att förstöra och ''skoja'' lite för andra på forum, chatt och spel etc. etc. Vet inte att dom gör lika stor skada som dom som blir utsatta tycker. Jag kan själv säga att jag har spammat, men inte hackat. Men såkallat förstört för andra i spel, forum osv. Vet inte vad som fick mig att göra sånt, kanske puberteten? Hormoner? xD Iaf, så tror jag, inte alla, men några andra här, i fuska.se's forum har någon gång spammat runt lite, kanske på en chatt eller något. Vi alla här går inte ifrån som änglar x) :) PS: Dom flesta gör det harmlöst. Tror inte dom flesta är sådana personer IRL(In Real Life) Men med hackers kan man undra lite, det går lite för långt med sådana. Redigerat 10 Juli 2005 av Neko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 ...DE E INTE ATT FÖRSTÖRA ATT NÄMNA BRA SPEL, NI VINNER PÅ DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.