Xade Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 det ligger typ lika mellan sossarna och moderaterna moderaterna kommer göra sverige till ett mycket bättre land Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 det ligger typ lika mellan sossarna och moderaterna moderaterna kommer göra sverige till ett mycket bättre land Jag samtycker klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Sossarna har totalt förstört sverige. totalt! detta är knappt ett land. om de vinner igen så har jag sett sverige för sista gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Sossarna har totalt förstört sverige. totalt! detta är knappt ett land. om de vinner igen så har jag sett sverige för sista gången. Hmm,jag AVSKYR sossar,hur kan dem tycka att alla ska vara lika,plus att det har gjort Sverige till landet med biggaste skatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Exakt. Alla är inte lika... inte samma värde heller... vissa är bättre än andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Exakt. Alla är inte lika... inte samma värde heller... vissa är bättre än andra "inte samma värde heller... vissa är bättre än andra. Just det där du sa vill jag att du ska förklara ska bli intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Tex mördare har mindre värde än andra människor, de rika har mer saker och pengar, mer makt mm det gör de mer värdefulla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Akta ! Xades ego håller på att explodera ! För mig betyder personligheten, karaktär osv. mer än om man har en massa grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Akta ! Xades ego håller på att explodera ! För mig betyder personligheten, karaktär osv. mer än om man har en massa grejer håller med till fullo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 men eftersom alla inte har samma personlighet eller karaktär så säger ni själva att alla inte är lika värda. Det är i alla fall bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Precis.... Alltså, Men en som är rik och har en massa grejer kan vara mindre värd än en beduin i gobi öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Varför? Svar: NEJ! Det funkar inte så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.