The Balrog Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Xade är inte 18 år som han sagt..eller så är han det , och lite efterbliven.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Nej, jag kan inte hur mycket jag än försöker tänka "tänk om det händer mig" för att jag är övertygad om att det inte kommer hända o varför kommer det drabba alla andra o inte dig..e du speciell elr..?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Nej, jag kan inte hur mycket jag än försöker tänka "tänk om det händer mig" för att jag är övertygad om att det inte kommer hända tja, sådant tänkande brukar komma med åren, men du växer nog också upp en dag skall du se. Utan rättigheter skulle polisen spöa upp DIG och du kanske skulle bli dödad för att du gillar usa. Låter lockande ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 men ifall han nu e arton år,så skulle han väl förstå det hela..elr??? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 uppenbarligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 uppenbarligen inte konstig isåfall.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 men ifall han nu e arton år,så skulle han väl förstå det hela..elr??? :blink: jag försår mycket väl vad ni MENAR, men jag tycker fortfarande att det är idiotiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 men ifall han nu e arton år,så skulle han väl förstå det hela..elr??? :blink: du svarade inte på min fråga..du sa att ifall man inte får bidrag skulle det inte drabba dig,men det skulle drabba alla andra..varför ska det inte drabba dig..e du speciell elr.. SVARA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 för att jag tänker på mig själv... för att jag inte tycker jag ska ha det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 för att jag tänker på mig själv... för att jag inte tycker jag ska ha det... *HOST* *HOST*vartifrån ska DU få pengar ifrån med tank på att du studerar o inte har nåt jobb...??? fråga föräldrarna efter pengar...??? skulle förstå det eftersom det e det enda utvägen för dig... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 jag har en del på banken som jag kan leva på tills jag får ett jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.