Gäst Spirtual Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Är ändå mycket lättare och bättre om det är Euro. spirtual: varför skulle vi gå ur EU ? Länder som försöker skapa ett stort maktblock, Sveriges röst blir knappt hörd där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Om vi är med i EU har vi ju mer makt, lättare att bli hörd då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Om vi är med i EU har vi ju mer makt, lättare att bli hörd då! Vi är med i EU, vi blir inte höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Vi får tänka lite på dem med dålig ekomomi också....Just därför alla röstar nej..... Alla rika röstar typ ja.... Man kan se det så.... Nja, inte rika, men de ser nånting positivt av det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Om vi är med i EU har vi ju mer makt, lättare att bli hörd då! jag vet att vi är med i EU <_<, men det skulle vara värre om vi inte var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Nej, det skulle vara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Varför ?? Inte för jag är emot för det du säger men varför tycker du så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Därför att EU ökar klassskillnaderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 För att hänga med, för att det blir lättare att handla med/i utlandet. Men hur stor del av sveriges befolkning handlar egentligen i utlandet.Anledningen till att sverige röstade nej var att alla norrländska byar där människor aldrig åker utomlands röstade just nej. Ett fyrfalligt leve för norrland: Dom leve, hipp hipp, HURRA, HURRA, HURRA, HURRAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Jag lever i en by med 170 invånare i Norrland 100 mil från Stockholm och jag reser utomlands flera gånger om året (mest till Finland för min pappa och mina lillebröder bor där). Jag har sett hur dåligt det blir med EMU. Finländarna kan inte styra någonting gällande deras ekonomi utan det är Tyskland och Frankrike som bestämmer och priserna höjdes markant. Jag reser också varje år till Ungern med omringande länder och tyvärr talas det om att införa euron där också. Argumentet om att det skulle vara roligt med omväxling är dumt för utseendet på de svenska mynten och sedlarna ändrades senast 2001. Och man tröttnar på euromynten och sedlarna också efterhand. Jag önskar bara att EU skulle kollapsa och att Europa skulle få vara fritt igen. P.S. Någon sa här tidigare något om Sveriges inflation. Inflation förekommer i praktiskt taget alla ekonomier (också EMU-området). I Sverige är inflationen t.o.m. oroande låg för Sverige når inte upp till Riksbankens inflationsmål på 2%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 jag önskar att hela europa vart ett och samma land, samma mynt, språk inga gränser med mera, det skulle bli bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Jag vill inte att det händer så länge jag lever. Det blir ju svårt att veta vad sakerna är värda som man ska köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.