Gäst Perisoreus Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 jag önskar att hela europa vart ett och samma land, samma mynt, språk inga gränser med mera, det skulle bli bra Om hela Europa skulle vara samma land skulle ju kulturen vara enformig och människorna väldigt trångsynta eftersom de aldrig upplevt ngt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 jag tycker vi borde ha haft euro för det bra med det är att allt blir mycket billigare som har ni sett på serietidningar där står det tex 30kr 1.0euro så ett gamecube hadde kanske kostat 100 euro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Så du vill ha euro för att du ska få billigare nöjen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 14 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 jag önskar att hela europa vart ett och samma land, samma mynt, språk inga gränser med mera, det skulle bli bra det tycker inte jag skulle spela någon roll alls... därför jag tycker det ska vara enat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mofasa Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Inte emu för f*an.om nån ger mig 5 bra anledningar till varför,så kan jag iaf ägna en tanke åt att sluta hata euron.blir så krångligt att byta,det blir ju inte helt klart förrän på ngt år eller nåt sånt,det blir dyrare,och det är trevligt med en egen valuta,ett eget styre,ett demokratiskt land!palla vara som alla andra... legendary_lukas:varför är du så uppkäftig för?om du vill ha emu,flytta till ett annat land,böHOSTg. elias:nej det står inte 1 euro,det står typ 4.6!så det blir dyrare,tro mig....... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Det finns många anledningar varför det är bättre. den största är väl att det blir lättare att handla med utlandet och handla utomlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mofasa Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 ja det gynnar företagen..hur länge ska ni parasitera på den anledningen??vi har det väldigt bra som det är nu,varför byta??och du är ju inte ens vuxen,så varför bry sig... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 för att jag vill växa upp i en bättre värld, för att jag bryr mig hur det går för sverige. och dessutom hade du inte tänkt dig att börja jobba för ett företag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 (redigerat) Jag e imot euron all blir ju skt dyrt då. Men företagen skulle ju käna på det men privatpersoner skulle bara förlora på det. En som jag känner han och deras familj har rätt så dålig ekonomi(en gång kunde han inte komma till skolan för att dem inte hade råd till benin å han har typ 1 mil till skolan åockså har han ingen cykel) när vi har kronan och om vi skulle byta till euron skulle dem ju få ännu sämre ekonomi. Tänk så alla ni som är för euron nu kanske ni tänker ja men vi har ingen dålig ekonomi i våran familj men tänk dem som har så dålig ekonomi tänk på dem. Redigerat 12 Augusti 2005 av suppermario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 13 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 varför skulle jag rösta på nåt jag inte tjänar på? hoppas verkligen vi får euro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 ner med euro! bli bara konstit då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bajen_jmp Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Jag säger som någon talare åvanför. Ge mej 5 bra anledningar och jag skall fundera lite. Tror dock att jag kommer att hitta minst två bra svar på varje förslag om varför vi inte skall ha Euro i vårt land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.