Farenhait Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Har du nånsin fuskat på nått prov i skolan? Själv har jag alldrig fuskat som jag minns i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 någon gång på läxförhöret med tyska-glosor har det väll hänt..;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Fuskat? Hur gör man då...? :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Jag har aldrig ens tänkt på att fuska,blir bara jobbigt då.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Håller mig borta från det... Skulle jag göra det kommer jag inte lyckas längre fram i livet. Och om man ska sikta högt är inte det bra =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 min kompis fuskade i ett prov på 2:an då han trodde man fick kolla i boken efter svar till ett finska prov :lol: själv har jag aldrig fuskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 ALLA har vi väll tjuvtittat lite på polarens prov nårra gånger. Fuskat, inte typ suttit me en bok under bordet eller så, men lite tjuvtittande har väll hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 jag råkade se två svar på facit en gång i 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Det har väll hänt att man ska rätta några uppgifter i facit och då råkar mna kolla på fle uppgift och då ser man svart till dom andra uppgifterna man inte gjort :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 När vi har matte och när vi ska rätta om man har något fel så ska man räkna ut det igen och se om man får rätt Men jag brukar bara sudda bort svaret och skriva av facit då Man orkar ju inte räkna om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Det händer ju att man råka blicka mot grannens prov ibland utan att man märker det. Men annars är det väll inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 En gång la fröken facit brevimig till matte boken so jag gorde ne hel sida rätt man hon såg inte :visslar: hehe jag har gort så typ 3gånger detta året så mina ögon blev så här :blink: på facit hehe..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.