Tomi Skrivet 3 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 (redigerat) vem ska du se den med? med några polare och några flicks så den där skräckkomedin låter bra är white chicks bra? 0-10 Redigerat 3 Juni 2005 av Tomi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 white chicks är sådär.. men old school är en film som man garvar skiten ur sig, hade ont i magen efter jag tittat på den, får det fortfarande för den är så j*vla bäst! hyr den, om du inte tycker om den så kan jag f*n skicka dig pengar för vad den kosta att hyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 3 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 white chicks är sådär.. men old school är en film som man garvar skiten ur sig, hade ont i magen efter jag tittat på den, får det fortfarande för den är så j*vla bäst! hyr den, om du inte tycker om den så kan jag f*n skicka dig pengar för vad den kosta att hyra om du säger det så. den hyr jag! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 du lär inte ångra dig! creepshow - 80 tals filmer, det är steven king som gjort dom Duplex - handlar om ett par som köper en lägenhet ihop om att sen kunna köpa övervåningen för att byga om till två vånings hus... Dodgeball - spök boll? typ samma gäng som gjort old school fast inte lika bra som old school braindead - han som regiserade sagan om ringens första film, så dålig att den inte vart dålig bra, utan bara älmänt dålig...singaja "råttapa"... starsky & hutch - bara klassiska komedi skämt med i den, har man sett en så vet man alla... typ...fast en bra replik finns med i den... "doit".. har sett alla filmer förutom zoolander, som ni rabblat upp, så av alla dom så skulle jag ta old school... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Zoolander är skitkul. Den ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 5 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 hyrde white chicks den var rolig den :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 det roligaste i den är när dom dansar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Kung-Fu Hustle är bra! Eller den har inte kommit ut en va? Men jag har den på DVD ändå :P Men den kan jag starkt rekommendera om det är långt kvar tills filmkvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 7 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Kung-Fu Hustle är bra! Eller den har inte kommit ut en va? Men jag har den på DVD ändå :P Men den kan jag starkt rekommendera om det är långt kvar tills filmkvällen har haft filmkväll redan men det är säkert ett bra tips till nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 ALI G... den krossar....typ euro trip den är skojj...eller That 70´s show (serierna) ^_^ :) :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Jävligt bra komedier: Det våras för Dracula Det våras för rymden. Top Secret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*STAR* Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Hipp hipp på DVD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.