Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

vem ska du se den med?

med några polare och några flicks så den där skräckkomedin låter bra

är white chicks bra? 0-10

Redigerat av Tomi
  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

white chicks är sådär.. men old school är en film som man garvar skiten ur sig, hade ont i magen efter jag tittat på den, får det fortfarande för den är så j*vla bäst! hyr den, om du inte tycker om den så kan jag f*n skicka dig pengar för vad den kosta att hyra

Skrivet

white chicks är sådär.. men old school är en film som man garvar skiten ur sig, hade ont i magen efter jag tittat på den, får det fortfarande för den är så j*vla bäst! hyr den, om du inte tycker om den så kan jag f*n skicka dig pengar för vad den kosta att hyra

om du säger det så. den hyr jag! :lol:

Skrivet

du lär inte ångra dig!

creepshow - 80 tals filmer, det är steven king som gjort dom

Duplex - handlar om ett par som köper en lägenhet ihop om att sen kunna köpa övervåningen för att byga om till två vånings hus...

Dodgeball - spök boll? typ samma gäng som gjort old school fast inte lika bra som old school

braindead - han som regiserade sagan om ringens första film, så dålig att den inte vart dålig bra, utan bara älmänt dålig...singaja "råttapa"...

starsky & hutch - bara klassiska komedi skämt med i den, har man sett en så vet man alla... typ...fast en bra replik finns med i den... "doit"..

har sett alla filmer förutom zoolander, som ni rabblat upp, så av alla dom så skulle jag ta old school...

Skrivet

Kung-Fu Hustle är bra! Eller den har inte kommit ut en va? Men jag har den på DVD ändå :P Men den kan jag starkt rekommendera om det är långt kvar tills filmkvällen

har haft filmkväll redan men det är säkert ett bra tips till nästa gång

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...