Hoppa till innehåll

Ska Ha Filmkväll

Tomi

Rekommendera inlägg

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

white chicks är sådär.. men old school är en film som man garvar skiten ur sig, hade ont i magen efter jag tittat på den, får det fortfarande för den är så j*vla bäst! hyr den, om du inte tycker om den så kan jag f*n skicka dig pengar för vad den kosta att hyra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

white chicks är sådär.. men old school är en film som man garvar skiten ur sig, hade ont i magen efter jag tittat på den, får det fortfarande för den är så j*vla bäst! hyr den, om du inte tycker om den så kan jag f*n skicka dig pengar för vad den kosta att hyra

om du säger det så. den hyr jag! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du lär inte ångra dig!

creepshow - 80 tals filmer, det är steven king som gjort dom

Duplex - handlar om ett par som köper en lägenhet ihop om att sen kunna köpa övervåningen för att byga om till två vånings hus...

Dodgeball - spök boll? typ samma gäng som gjort old school fast inte lika bra som old school

braindead - han som regiserade sagan om ringens första film, så dålig att den inte vart dålig bra, utan bara älmänt dålig...singaja "råttapa"...

starsky & hutch - bara klassiska komedi skämt med i den, har man sett en så vet man alla... typ...fast en bra replik finns med i den... "doit"..

har sett alla filmer förutom zoolander, som ni rabblat upp, så av alla dom så skulle jag ta old school...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kung-Fu Hustle är bra! Eller den har inte kommit ut en va? Men jag har den på DVD ändå :P Men den kan jag starkt rekommendera om det är långt kvar tills filmkvällen

har haft filmkväll redan men det är säkert ett bra tips till nästa gång

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...