Pulpen Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Rökte i en vecka men farsan kom på mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Vad sa han då? :P Jag har bara rökt 5 cigaretter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Det kan ju inte va gott o röka! Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 inte särkilt, rätt så, men aldrig skulle jag börja röka koster så mycket pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Nje, jag gillar inte snusning och rökning, eftersom det kan förstöra lungorna, men det är inget fel att röka, det är väl nåt som de som gör det väljer att de vill göra... Sist jag kolla så inhalerar man inte snus...hehe. Ganska omöjligt för snus att förstöra lungor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 har aldrig provat och tänker aldrig göra det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 på vår skola var det några i 5:an som rökte hasch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Jag ska aldrig börja röka eller snusa för jag vill inte slösa pengar på massa sånt skit! och förstöra lungorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 De som röker är inte egoister, det är ciggen (???). "Ja, alla de som röker vill att alla de runtom dem ska må illa av ciggen DE röker". Det låter dumt. Lungorna rensas till en nästan ren lunga efter ett par år, men det är fortfarande dåligt för själva hälsan. Min pappa röker, heltids kock. Han försökte sluta men han måste röka under rasterna när han jobbar. Han själv tjuvrökte när han var liten och nu röker som tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Vad sa han då? :P Jag har bara rökt 5 cigaretter... ja du. han gav mig utegångsförbud och förbjöd teven och datan. tänk dig det du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Inte så roligt va? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 nej. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.