Scones Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Jag attraheras nog mest av leenden. En fin flicka som ler åt en o kollar en in i ögonen. De e underbart. Vad attraheras ni av hos det motsatta könet? (så länge ni inte är Homosexuella, då får ni ju skriva om samma kön såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Lökarna! bara skoja. :P Det är nog ögonen och leendet. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Jag attraheras endast av Mellanmjölks hängbröst :wub: . Nä, jag vet faktiskt inte riktigt... En söt tjej som ler brukar funka :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Japp, helt klart leendet och ögonen. Men jag tänker också på personligheten :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Ruttna russinpattar på en svettig polackbyst, med lite päronkräm och oboypudding som grädde på moset. Shlurp. så ska det vara. nä, men jag vet inte. palla snygga tjejer, det är jobbigt. söta ska det vara. äkta vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 (redigerat) Lenendet och ögonen :wub: Redigerat 4 Juni 2005 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 jag har en fråga. Om du ser en jättesöt tjej, som har mycket finnar. Skulle du kunna hångla henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 (redigerat) vad spelar det för roll om denne person har finnar? Om man gillar henne finns det inget som stoppar en. EDIT: Förutsatt att hon vill såklart :P Redigerat 4 Juni 2005 av KazeN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Ja det beror ju på om man gillar henne eller inte? Men klart man skulle kunna, dessutom har ju alla tonnåringar finnar (nästan iaf). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Om Tjejen kollar en i ögonen och ler och är söt funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 hur håret är, typ är det "stylat" så vet man att bruden är medveten om vad som är snyggt, och sen tänderna... viktigt detalj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Blont långt hår (svart långt också) Blåa ögon (eller jag bryr mig inte så mycket) Vita tänder (inte lös tänder) Inte Glasögon (ingen kommentar) Smart (ska kunna laga mat och tvätta) Stora runda (ja.. ni vet vad) Bra rumpa (och spända brallor över så man riktigt ser) Röda läppar (inte för stora) Inte en Lapp (som trummar på en trumma och har 200 renar) Runda kinder (inte så det ser ut som hon är tjock) :wub: :rolleyes: *Hoppas inte denna tråd är för att Skåningen ska klä ut sig och komma hem till mig och låsas vara tjej :P* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.