Gäst Mega99 Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Okej, jag har en cd där jag bränt ner några av mina egna spel som jag gjort, nu vill jag kunna tömma den cd`n så att jag kan bränna ner några av mina nya spel istället. Finns det nåt program för det eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 ja, nero burning rom, fast då måste cd skivan vara av CD-RW vanliga cd skivor som man bränner är CD-R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 ok, finns det nåt program att tömma CD-R? (jag tror att min skiva är CD-rw men för säkerhets skull) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Du kan inte tömma CD-R om du inte bränner på ett spec sätt.. Om du har en RW så är det bara att trycka in skivan i datorn och radera filerna i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 okej, men cd-r då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Du kan inte tömma CD-R om du inte bränner på ett spec sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Det finns ett sätt, jag läste det i nån dator tidning. Kommer bara inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Du kan aldrig tömma en CD-R men du kan bränna vidare på en ifall du bränner i "multisession". Det speciella är då att du inte får avsluta skivan i din bränning, dvs du får inte bränna in "lead out" för då kan du inte fortsätta att bränna på den nån annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 en gång har jag faktiskt lyckats formattera en vanlig cd-r till en cd-rw, fast det var innan jag hade brännt ngt på den. sedan funkade den som en cd-rw fast bara i brännaren ingen annanstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Om det nu är så att det skulle funka så kan det inte bli så bra kvalitet på skivan om man gör om den till cd-rw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 det funkar men som sagt det går segt och bara i brännaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Hur formaterar man en CD-R till CD-RW eller bara formatera en CD-R. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.