Farenhait Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Kan inte ni på fuska fixa så man kan ha en bild på signaturen en sorts banner!! Många andra sidor kan man ha de. Om mna vill ha det kan mna typ köpa en extra bild till signaturen för ca: 1000fm. Jag tycker det skulle få fuska att se mer livfullt ut. :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Räcker det inte med avataren eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 (redigerat) Det skulle dessutom göra sidan segare, så det lär inte komma. Använd presentationen! Redigerat 6 Juni 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Det räcker med 2 rader text i seignaturen. Det blir så störande annars. För ett tag sedan såg jag en som hade en signatur som täckte halva sidan (dvs sidan 1, 2, 3 osv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Eller skänk en j*vla massa stålar till Admins sparbössa. det är dags att det börjar klirra lite i den. så kan han fixa sidan snabbare, och vi kan få signaturbilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 (redigerat) Eller skänk en j*vla massa stålar till Admins sparbössa. det är dags att det börjar klirra lite i den. så kan han fixa sidan snabbare, och vi kan få signaturbilder. http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=42095 Hur mycket har kommit in på det egentligen? http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/icon_redface.gif Redigerat 6 Juni 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 0kr har kommit in :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Tycker själv det är riktigt störande med bilder i signaturen. I andra forum så får man dels scrolla massor för att bildenra är så stora och så är det jobbigt att se samma bild, sida efter sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 håller helt med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 visst skulle de va kul me bild i sigenaturen men sidan blir ju segare och annars kan man ju vara med i nått L33T GFX forum....finns massor av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 0kr har kommit in :/ kan ni inte införa att man får fm om man donerar mindre än 100kr oxå? t.ex. jag skänker 20 kr och får 500fm. då skulle nog jag skänka en tjuga eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelino Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 0kr har kommit in :/ Jag tycker att det är så omständigt att gå via bank. Då måste man ofta ta hjälp av morsan och farsan, och dom tycker att det är slöseri med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.