Dark Ifrit Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 NFS Underground lätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 need fos speed underground XIII är skit bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gta_boy Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Need for speed LÄTT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Need For Speed :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magus Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Prince of persia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Jag tycker du ska köpa Nedd for speed.de verkar skitbra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Ja, majoriteten säger <NFSU>... Har du bestämt dig än eller... => :< : ) :=) :s (=p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 jag tycker att du ska välja själv utan vår hjälp för att du kan ju alltif fråga i den butiken du har hittat spelen om du får prova dem det brukar jag göra och om jag inte så kan man ju fråga här och om jag måste fösta på något så tycker jag Need For Speed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Den som har lagt den vettigaste kommentaren här är Bloko =) Jag instämmer nämligen.. Du kan ju också läsa recensionen på Playstation.com eller nån annan sida.. Men om det är väldigt tvunget att vi ska hjällpa dej så tycker jag Need for speed eftersom det är det ända spel jag spelat av de två.. Det är också roligt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeeDee Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 NFSU ne Skaffa det till data om du ska ha det. Fixa POP eller något annat ps2 Exlusivt spel. Det är väl inget roligt om polarna har en annan konsol och kan köpa samma spel eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bodiablo's rech Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 klart du ska ta Need for Speed Underground det finns inget bättre spel förutom Ratchet and Clank Going Commando Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Need for speed LÄTT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg