Hoppa till innehåll

Kommande Drömmar


Rekommendera inlägg

Han som legat bakom FFXII är ju den samma som gjort vagrant story... ett skit grymt tvspel till PSone... att rekomendera om man kan vänja sig av den lyxiga PS2 grafiken. Annars är ju Grandia 3 som står högst upp på min önskelista.. det släpps i japan i september... eller så var det oktober...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag vet att de som jag skrivit där uppe kommer till ps2 alla tre i höst! tomb raider och jak x i september och r&c 4 i november troj jag det va! Jag tror dock inte att R&C 4, eller Ratchet Deadlocked som det egentligen heter, blir lika bra som de tidigare tyvvärr! Det skall tydligen handla om att ratchet kidnappas och tvingas att vara med i nån sorts tv serie som är nån sorts gladiator kamp! har för mej att det stog att det skulle likna rainbow six eller så stog det mortal combat! Ett annat spel som kommer i november är Shadow the Hedgehog! Man är sonics motsats och går runt med en stor pistol! Lär äga hårt! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

mm! Jag vet inte vad ni tycker men jag längtar inte till ps3! Jag är rädd att det kommer vara sjukt dyrt, nä jag är säker på det, (jag har just köppt et portable och skall köpa en data så pengarna försvinnet) + att jag vill inte att sony skall sluta tillverka ps2 spel! men hade jag varit produktionschef för playstation så hade jag fortsatt att göra ps2 spel ifall ps3 säljer kasst! Men det tror jag inte att det gör för grafiken tror jag skulle vara typ 36 gånger bättre än till ps2. Vi får dock vänta till höste 2006 innan vi får se det i affärerna här i sverige, men jag kommer nog att köpa det men inte på premiären! Kommer vara luspank med tanke på att jag vill ha alla spel som jag skrivit tidigare! :P :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm! Jag vet inte vad ni tycker men jag längtar inte till ps3! Jag är rädd att det kommer vara sjukt dyrt, nä jag är säker på det, (jag har just köppt et portable och skall köpa en data så pengarna försvinner snabbt) + att jag vill inte att sony skall sluta tillverka ps2 spel! men hade jag varit produktionschef för playstation så hade jag fortsatt att göra ps2 spel ifall ps3 säljer kasst! Det felet har ju nintendo gjort j*vligt många gånger! Men jag tror inte att ps3 säljer dåligt för grafiken tror jag skulle vara typ 36 gånger bättre än till ps2. Vi får dock vänta till höste 2006 innan vi får se det i affärerna här i sverige, men jag kommer nog att köpa det men inte på premiären! Kommer vara luspank med tanke på att jag vill ha alla spel som jag skrivit tidigare! :P :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har precis köpt R&C 3 det äger ju hur kul som helst att köra mitt favo vapen e Snipern kommer intre ihåg vad den hete nått med ´´rifle´´ iallafall

 

 

Längtar efter R&C 4!!

kommer det att komma till ps2?? eller kommer det att komma till ps3??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det där daxter-spelet kommer att vara gjort av sony, inte naughty dog, så det blir väl dom som tar över.

 

Asså de gamla crash-spelen av naughty dog var mycket bättre än de nya, vet inte om jag ska köpa daxter-spelet, jag kanske blir besviken...

Redigerat av diddemon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm! Jag vet inte vad ni tycker men jag längtar inte till ps3! Jag är rädd att det kommer vara sjukt dyrt, nä jag är säker på det, (jag har just köppt et portable och skall köpa en data så pengarna försvinnet) + att jag vill inte att sony skall sluta tillverka ps2 spel! men hade jag varit produktionschef för playstation så hade jag fortsatt att göra ps2 spel ifall ps3 säljer kasst! Men det tror jag inte att det gör för grafiken tror jag skulle vara typ 36 gånger bättre än till ps2. Vi får dock vänta till höste 2006 innan vi får se det i affärerna här i sverige, men jag kommer nog att köpa det men inte på premiären! Kommer vara luspank med tanke på att jag vill ha alla spel som jag skrivit tidigare! :P :(

 

Du koan oroa dig för priset, det kommer nog vara rätt högt mellan 4500 -5000 kr men att dom slutar tillverka PS2 spel behöver du inte oroa dig för. dom har ju inte slutat göra PS 1 spel än, det kommer nya spel till hyllorna då och då. Och jag tror nog inte att PS3 kommer komma för en år 2007 även fast dom lovade det nästa höst. ( och dom fula dosorna e bara prototyper och kommer förmodligen att ändras till releasen) :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...