KazeN Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 (redigerat) jag får popups även fast jag använder firefox, kan man ställa in så att den är ännu strängare med popups på något sätt? EDIT: jag får också vissa ikoner på bordet som jag inte vill ha <_< Redigerat 9 Juni 2005 av KazeN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 vissa ikoner som du inte vill ha? popups som kommar upp och inte kan blockas? låter som spionprogram eller dialer eller liknande. gör en spyware och virussökning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 jag har gjort det... den säger inget... Jag kan testa igen. Vad ska jag göra annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Hämta hem Ad-Aware och sök lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Du har inte råkat godkänna att den sidan får skicka popups? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Salz- vart? epaaj- nää Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 fast ikonerna... är det på en eller flera sidor? är det på flera skulle jag gissa på att det är något program t.ex. GAIN gator (kommer med t.ex kazaa och ofta med ett annat spywareprogram som heter Precision time) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Låter precis som om du har malware... Ladda hem Spybot Search&Destroy och scanna...Ad-aware programmet hittar inte malware. http://www.safer-networking.org/en/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Jag använder mig inte av kazaa Nico. Och det är bara en ikon som kommer. Den kommer bara när jag startar datorn dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Ja, och jag kan gissa att dom har med porr, surfing och poker att göra? Du har LOP på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Ja, och jag kan gissa att dom har med porr, surfing och poker att göra? Du har LOP på datorn. Precis, å det får du bara bort me speciella program.. Om inte Ad-aware eller Spybot funkar så kan du ladda hem 30dagars trials på http://www.download.com sök bara på spyware eller malware.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 (redigerat) jag har haft samma problem, låsta ikoner som inte gick att ta bort och en gång när jag lyckades så kom dom tillbaka. jag fick bort dom med ad-aware. här får du en länk du kan ladda ner ad-aware, ingen dum trial eller nåt som kostar pengar utan gratis. http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/ Men glöm inte att kolla efter updateringar först! :gitarr: Redigerat 5 Januari 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.