lakris Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 jag har 47 i crafting :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henke_130 Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 får man vara med eller henke130 combat:77 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Är de ok om ja säger till när ja kommer på mötena? ja har inte fått nått svar. för ja måste komma in på rs klockan 18.00 annars kommer ja inte i blir för trögt. och under sommar lovet tror ja att ja inte kommer att va inne på fuska så mycke. nya stats starspeeder combat lv 52 och har nu gort dragon slayer så ja undrar om nån kan hjälpa mej att köpa full rune för ja vet inte hur ja ska tjäna pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 om din fishing e 40+ fiska lobbies cooka dem lr byt mot cookade sen selj 200 each.. lr om du vill mina rune ess.. tror happyhenke byter 1k rune ess mot 200 chaos runes.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xleonz Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 här är min gubbe så här ser den ut nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 (redigerat) Jag joinar Namn:Nanofighter Combat:Lv 93 Mina stats. Attack:73 strengt:80 defence:72 ranged:70 prayer:55 magic:63 runecrafting:44 hitpoints:77 agility:60 herblore:48 thieving:50 crafting:52 Fletching:53 Minnig:63 smifting:55 fishing:71 cooking:76 Firemaking:58 woodcutting:63 Har rune full gold och 2 miljoner+. [EDIT]NEJJJJJ NEJJJJJJJJJJJJJJJJJJ NEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ min gubbe e hackad nejjjjjjjj min gubbe på den höga lvn snyft snyft. Vad ska jag göra jag orkar inte börja om på en ny gubbe :( *Suck*Blev tvungen och creata en ny account och den är på lv 8 nu så jag hoppas jag får vara med i klanen. Kan nån ge mig pengar eller saker. Jag kan använda steel nu bara snart black . Men jag behöver verkligen bra saker jag har bara en bronze sword och en träbit som skydd :(. Saknar min gammla gubbe som jag hade fått av min polare. Jag tror han är besviken på mig :( Redigerat 4 Juli 2005 av Fatosh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Ditt eget fel, du fick gubben ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 errhmm konstigt att alla blir hackade :S Jag har då aldrig blivit hackad Aja har ni bestämt er än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Jag fick min kompis gubbe i lv 46. han va snäll verkligen. 32 qp . Jag vill vara med i klanen. gubben heter teoman92. När blir nästa möte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 jag blev också hackad för ett tag sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Jag kan väll joina combat:41 Namn:wa_luigi kan tyvärr inte komma till klan-möten på många lördagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg