nico Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 hörde på aktuellt att antipiratbyrån anklagas för att ha brutit mot personuppgiftslagen, PUL. vad tycker ni om detta? APB hoppas på att domstolen ska göra ett undantag för dem, men varför ska de behandlas annorlunda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Hoppas inte domstolen gör ett undantag för dem. Jag hatar APB. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Exat holler med dig Dark Elite Jag hatar ochså ATB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 (redigerat) Dom förstör ju allt det roliga med datorn ju! (Nästa iaf) Redigerat 10 Juni 2005 av Dark Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 De klarar sig säkert. Sverige håller ju på att bli ett antipiratland. I alla fall om EU får bestämma. Vi borde gå ur EU. Nä vi får hoppas att APB åker på en fet böter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 APB kan kyssa mej i *censur pip* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 de hade printat wallpapersbilder hos en kille som hade lagt ut en snuskbild på flickvän som wallpaper. ta del utav andras gottebord. (självklart visste mannen att apb skulle printa honom) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Hur många är egentligen FÖR apb? :S Typ bara Darin och dom då eller? De som försörjer sig på äcklig pop musik som säljer skivor som smör till fjortisar? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Vadå, artisterna tjänar typ ingenting på att sälja skivor. Det mesta får de ju på spelningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Jag skulle nog kunna tänka mig att köpa skivor om dom skulle sänka priset <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Jag köper DVD och CD skivor för alla pengar jag har nu... De ska ju chockhöja priserna på skivor... ='( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Vadå, artisterna tjänar typ ingenting på att sälja skivor. Det mesta får de ju på spelningar. Haha, jo. Dom brukar oftast få 20% av en skiva.En skiva som är kostar 400 kr och säljer flera tusen ex blir mkt pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.