Mezox Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 ja! och alla andra bilder jag försöker ladda upp. Kan du se min ava?För Burken har problem med att se avatarer i 125*125. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 rensa cache. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 nää jag ser inte din ava! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 jag ser både mezox och din.. Pröva att töma cookies och temporära internet-filer... Du kan även uppdatera din webbläasare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 hur tömmer man cockies och sån da?? :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilbob Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 jag ser din ava.... hhhmmmm konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 jag dom flesta ser den men inte jag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 kan nån hjälpa mig?? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 För att tömma cookies: Lättaste sättet är att på forumindex, nära forumstatistiken som är längst ner på sidan, klicka på länken "Radera alla skapade cookies"... ;) Annars kan du prova att ladda upp din avatar igen, om du inte har gjort det... För det är väl den det med en silverfärgad bil, blå bakgrund och svart "grafittitext" det ska vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 kan nån hjälpa mig?? :( Om du har problemet ja tror du har så ska du gå dit där man byter ava,använd denna bild (klicka här) som avatar och tryck på uppdatera avatar. När sidan laddat klart, tryck på F5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 nu funkar det!!! tack alla!!! jag tror jag inte kan se 125x125 bilder så denna är lite mindre och den funkar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.