Hoppa till innehåll

Jackson Friad !


Guggo
 Dela

Var det rätt att fria Michael Jackson  

40 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Han kanske inte var skyldig.. pojkens mamma sa ju att hon INTE vill att han skulle hamna i fängelse! Hon ville hällre ha pengar! Jag tror att någon i deras familj har caner så hon behövde pengar till vård eller något!

 

MEN JAG TYCKER ATT HAN ÄR STÖRD!

 

Är du helt j*vla DUM elle är du bara trög? Du undrade varför jag tyckte att han är störd! Och jag tyckte då det är:

 

1. Han är Pysikist sjuk (men du är väl för "#&¤ för att förstå det)

 

2. Han lägger sina pengar på att opperera sig fullare! När han kan ge bort dom pengarna till behövande!

 

3. JAG TROR! att han är skyldig till något av brotten han har varit anklagad för!

 

4. Han är kär i Bart Simpson (tro det eller ej)

 

Om du är så dum att du inte förstår att det här är mina åsikter! OM han!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jovisst kan jag godta de åsikter som du tycker, men inte f*n tycker jag han är psykisk störd. och verkligen inte för att han opererar sig. man har ett liv och en kropp, den och livet får man göra vad man vill med. smörja in sig i ketchup och tutta fyr med en tändsticksask om det behagar. ingen bryr sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han kanske inte var skyldig.. pojkens mamma sa ju att hon INTE vill att han skulle hamna i fängelse! Hon ville hällre ha pengar! Jag tror att någon i deras familj har caner så hon behövde pengar till vård eller något!

 

MEN JAG TYCKER ATT HAN ÄR STÖRD!

 

För det första:

Synd att du inte var rik så att du kunde skicka lite till behövande och så.

Nu GÖR han det och det är HANS pengar, han skänker bort dem då och då, det har till och med visats på TV, sen har du INGET att göra med vad han gör med sina pengar.

 

För det andra: Vad du tror har inget med saningen att göra så du borde inte anklaga honom för sånt du inte vet om!

 

För det tredje: Efter alla de dära påhoppen så tror jag du riskerar en varning :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fatosh

Men Basse. Han har skänkt en massa. Han har tillomed tagit med fattiga barn och låtit dem leka i hans fina tivoli. och huset.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2. Han lägger sina pengar på att opperera sig fullare! När han kan ge bort dom pengarna till behövande!

 

Mja, man brukar inte operera sig full... :rolleyes:

 

Men asså, jag bryr mig inte om han har friat eller nåt sånt, det är deras problem... :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...