Serpent Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 (redigerat) Alltså han kanske bytade Pokémon med en kompis, och en av Pokémonen han fick hade Master Ball. Redigerat 25 Juni 2005 av Serpent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Yugi Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 kan man det? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 jag hade tradat från sapphire till colosseum till Leaf green så ja hade 36 master balls... men nu har jag master balls i key items pocket.. + alla andra bollar där... dom är evigt... det står inte hur många man har... I'm the king of the world with my Action Replay hahahahahahaha!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Alltså han kanske bytade Pokémon med en kompis, och en av Pokémonen han fick hade Master Ball. Bytade? ahahahahahahahaha! heter Bytte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Du, snälla vill du att jag ska anmäla? Man kan säga båda sakerna, och nästa gång blir det anmält. Alltså han kanske bytade Pokémon med en kompis, och en av Pokémonen han fick hade Master Ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 skriv reglern som du tänker anmäla för http://forum.fuska.se/index.php?act=boardrules Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 1.19,säg inget,anmäl bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 1.19,säg inget,anmäl bara Du har rätt, jag borde bara anmält från början. Sorry. Men "Jirashi_girl" får en chans till, tyckte inte hon bröt tillräckligt mot reglerna för att anmälas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 1.19,säg inget,anmäl bara Kan man verkligen inte det? Min kompis sa att man kunde hitta en i Mewtos grotta men han ljög förmodligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 har din kompis sagt att man kan hitta en MasterBall i Mewtwogrottan? Tyvärr, men de kan man inte. 1.19,säg inget,anmäl bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Ja, jag vet! Det är tur att man har AR :P (Jag är riktigt mallig för den som ni kanske märkt :lol: ) Vad e ar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg