Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 som min mormor bruka säga sudda sudda sudda sudda bort din sura min munnen den ska skratta å va gla la la la nånting men hur som hels svär inte Spamma inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Till dig och dom andra: ANmäl istället för att säga att någon har gjort fel!! som min mormor bruka säga sudda sudda sudda sudda bort din sura min munnen den ska skratta å va gla la la la nånting men hur som hels svär inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Säg vad man ska anmäla för då? §1.11? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Det finns ingen regel för spamm,bara om det är jäkla massa spamm kan man få en varning.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Hur fick du 5 master balls? har fått masterballs am mina polare när de startar om sina spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Jag har fått oändligt många Master Ball´s med AR! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 vad är action replay o nånting? hur får man dom? vart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 vad är action replay o nånting? hur får man dom? vart? AR är nån maskin som lata spelare använder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 men var???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 man köper den i speläffärer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 vad är action replay o nånting? hur får man dom? vart? jappmen en sak Fråga inte när det står i det här ämnet redan, tackar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 vad är action replay o nånting? hur får man dom? vart? Lata? Kallar du mig lat? Innan jag köpte AR fick jag kämpa asmycket! Skönt o ta en lite semester :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg