Snorlax Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 jag har fått mystery gift men vet inte vad man gör med den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 det undrar jag själv...... jag har den men vad ska man ha det till? du menar väl fr, lg eller emerald? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 17 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 det undrar jag själv...... jag har den men vad ska man ha det till? du menar väl fr, lg eller emerald? Fick den på firered skrev du också in link together with all Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 21 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 nu vet jag vad man gör med mystery gift man måste gå nära en nintendo event (en maskin som sänder ut mystery ticket om man går in på wondercard och linkar med den trådlösa adaptern) jag vet inte om den här maskinen finns i sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Man kan skicka in sitt spel tillsammans med sin medlems grejsimojs till Club Nintendo så får man biljett till ön där Deoxys är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 22 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 ok tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 eller kan du köpa gameshark sen hittar du den koden så att du får grejer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 MAN KAN OCKSÅ SKICKA IN DEN TILL CLUB NINTENDO SÅ ATT DU FÅR MYSTICK TICKET :cool: (MAN MÅSTE VARA MEDLEM) :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg