Jirachi_ girl Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 nån som har beskrivningar på hur man får jirachi med gs koden... jag har koden men var när hur, använder man den? -desperat :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 nån som har beskrivningar på hur man får jirachi med gs koden... jag har koden men var när hur, använder man den? -desperat :blink: ¨du måste ha gc och pokemon cannel. när du varvar spelet så kan du skicka över jirachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 29 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 ¨du måste ha gc och pokemon cannel. när du varvar spelet så kan du skicka över jirachi <{POST_SNAPBACK}> vet du ens om, vad "GS" e? jag menade inte Game cube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 (redigerat) Man kopplar sitt Gameboy till ett GC tror jag Mickee Menar... och fixar pokemon channel på GC så man spelar Pokemon channel med sitt GBA SP eller vad du nu har.. aja är inte riktigt säker, har inte ens GC GS AR eller pengar edit, aight?: När jag läste igen som kan han mena: man fixar GC och fixar pokemon Channel klarar ut det, sen tar man sitt Gameboy och kopplar in i GC med Pokemonchannel igång och I Gba ditt pokemon spel igång sen tradar man över den!.. Redigerat 29 Juni 2005 av Wish_Maker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Man kopplar sitt Gameboy till ett GC tror jag Mickee Menar... och fixar pokemon channel på GC så man spelar Pokemon channel med sitt GBA SP eller vad du nu har.. aja är inte riktigt säker, har inte ens GC GS AR eller pengar edit, aight?: När jag läste igen som kan han mena: man fixar GC och fixar pokemon Channel klarar ut det, sen tar man sitt Gameboy och kopplar in i GC med Pokemonchannel igång och I Gba ditt pokemon spel igång sen tradar man över den!.. bra svarat ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Onödigt inlägg, mickee? Man kopplar sitt Gameboy till ett GC tror jag Mickee Menar... och fixar pokemon channel på GC så man spelar Pokemon channel med sitt GBA SP eller vad du nu har.. aja är inte riktigt säker, har inte ens GC GS AR eller pengar edit, aight?: När jag läste igen som kan han mena: man fixar GC och fixar pokemon Channel klarar ut det, sen tar man sitt Gameboy och kopplar in i GC med Pokemonchannel igång och I Gba ditt pokemon spel igång sen tradar man över den!.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Man kopplar sitt Gameboy till ett GC tror jag Mickee Menar... och fixar pokemon channel på GC så man spelar Pokemon channel med sitt GBA SP eller vad du nu har.. aja är inte riktigt säker, har inte ens GC GS AR eller pengar edit, aight?: När jag läste igen som kan han mena: man fixar GC och fixar pokemon Channel klarar ut det, sen tar man sitt Gameboy och kopplar in i GC med Pokemonchannel igång och I Gba ditt pokemon spel igång sen tradar man över den!.. §1.19, Serpent? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 GRR! Glömmer alltid att anmäla, men det gör jag nu. Tackar för påminnelsen. Man kopplar sitt Gameboy till ett GC tror jag Mickee Menar... och fixar pokemon channel på GC så man spelar Pokemon channel med sitt GBA SP eller vad du nu har.. aja är inte riktigt säker, har inte ens GC GS AR eller pengar edit, aight?: När jag läste igen som kan han mena: man fixar GC och fixar pokemon Channel klarar ut det, sen tar man sitt Gameboy och kopplar in i GC med Pokemonchannel igång och I Gba ditt pokemon spel igång sen tradar man över den!.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 30 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Man kopplar sitt Gameboy till ett GC tror jag Mickee Menar... och fixar pokemon channel på GC så man spelar Pokemon channel med sitt GBA SP eller vad du nu har.. aja är inte riktigt säker, har inte ens GC GS AR eller pengar edit, aight?: När jag läste igen som kan han mena: man fixar GC och fixar pokemon Channel klarar ut det, sen tar man sitt Gameboy och kopplar in i GC med Pokemonchannel igång och I Gba ditt pokemon spel igång sen tradar man över den!.. YARG! kan ni inte bara svara på min fråga ***** :angry: jag frågr om GS! GS= Game shark! inte pokemon channel! jag har inte någöt game cube, så hål er till frågan tack! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 ja har inte game shark men kn väll skriva in för hand annars kan man väll koppladen till datorn som med AR (i usb port) lr ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 du kan väll gå in på nån hemsida kanske www.gamefaqs.com där tror jag det står gs koder fast de e som dom säger om du vill ha jirachi så köp en game cube och pokemon channel och en kabel till game cuben så för du över den på nåt sätt (har inte pokemon channel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 på gamefaqs finns koder och man kan inte skicka jirachi från Pkmn channe ltill fr/lg. I've tried. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg